1. Nerychleji zabitých 20 ReaperBotů, Skill 0, úroveň DM4 | pravidla |
Pravidla této soutěže jsou shodná s pravidly březnového contestu. Úkolem hráče je v DM4, při nastavení SKILL 0, TEAMPLAY O, DEATHMATCH 1 postřílet celkem 20 ReaperBotů. Podotýkám, že do arény patří pouze jeden robot, ne že si jich tam hned ze začátku umístíte deset :-). Tato soutěž není nijak lehká, upozorňuji, že vyžaduje pevné nervy. Na druhou stranu, pokud překonáte nejlepší kousky, jste oparvdu dobří, protože jeho držitelé pevné nervy již osvědčili.
2. Nejrychleji přehraná úroveň E1M1 - 100% secrets, 100% kills | pravidla |
Tato soutěž také není nijak originální, vzala si příklad z výtvoru Dimitrije Akhootina, který přehrál E1M1 na 100% secrets i kills a na Skill 3 za neuvěřitelný čas, 1:18. Jsem si naprosto jist, že jej na této stránce nikdo nepřekoná, jsem si téměř jist, že se mu nikdo nepřiblíží ani na méně než deset sekund, to demo je totiž naprosto bezkonkurenční, pecizní, bezhybné aa nevíc co ještě. Ale bude zajímavé sledovat jak se s tím vyrovnáme.
3. Nejhezčí screenshot | pravidla |
Nejhezčí screenshot je značně subjektivní část věčných soutěží. Každému se líbí něco jiného, ale zde se prostě budete muset spokojit s názorem mým.Můžete se předvést s krásnou scenérií, můžete přispět skupinovou fotkou s příšerami Quaka a můžete pochopitelně uspět i s akční momentkou. Omezení nejsou žádná a to dokonce ani v rozlišení, zde ovšem platí pravidlo, čím větší tím lepší.
4. Nejdelší a nejzajímavější "honička" s navigovanou střelou Vora ("pavouka") | pravidla |
Vore je taková obdoba kostlivce z Doomu. Má navigované střely, které jsou podobně jako všechno mnohem dokonalejší než ty předchůdcovi. Vznikají tím zajímavé chvilky, kdy se nestaráte o nic jiného, než jak uhnout jeho inteligentním střelám země>quakeguy. Proč se ovšem nepobavit, máte možnost - zvolte jakoukoliv úroveň ve které nebudeme muset moc dlouho čekat než se k Vorovi dostanete, vyčřistěte, nebo nevyčistěte si okolí a předveďte krásný umělecký zážitek. Nerozhoduje čas i když se na něj bere ohled. Rozhoduje styl. Pro začátek začněte třeba E4M2.