|
|
PONDĚLÍ 18-10-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Half-Life: Opposing Force finišuje |
Fandové Half-Life, tedy jak
pevně doufám všichni čtenáři Quake-CZ, mohou přestat zamačkávat slzy při
vzpomínání na úžasnou gameplay a naopak se těšit na mnohokrát zmiňovaný mission
pack (oficiální sajta),
který již začíná finišovat. Z týmu Gearbox se totiž ozval Randy Pitchford a ve
svém .planu
informoval, že je v současné době projekt ve stádiu betatestingu a k dispozici už je
release candidate 1, což znamená, že hra může být hotova zítra či také za dva
týdny, v případě, že se ve zmíněné verzi ještě najdou nějaké chybky. Stále
tedy platí, že projekt vyjde v listopadu a nic nenasvěčuje tomu, že by se tak nemělo
stát. Sierra rovněž vydala press
release v němž informovala o vítězích soutěže o nejlepší a
nejoriginálnější level, tři vítězové vyhráli po tisícovce, ale ani jeden z nich
nepatří mezi legendy amatérských tvůrců, takže se o kvalitách jejich úrovní
budeme muset přesvědčit až "na místě".
A ještě jedna zajímavost - americká edice PC Gameru rok co rok před vánocemi
vydává číslo, jehož hlavním obsahem je žebříček padesátky nejlepších her
všech dob. Letos to dopadlo následovně - 5. System Shock 1&2, 4. Starcraft, 3.
Quake 1&2, 2. Civilization 1&2, 1. Half-Life. Vítězi blahopřejeme, i když se s
ním neztotožňuji a v rámco mnou vnímané objektivity bych na první místo dosadil
Tetris před Doomem a Civilizací. Na první desítku je pořádná tlačenice, ale Quake
i Half-Life by se tam asi dostal :-). V každém případě tento výsledek vyvolává
ještě jednu otázku - je opravdu možné vydat pro tak úspěšnou hru jediný mission
pack? Gearbox se prý po dokončení OF hodlá pustit do vlastního projektu, Valve zase
pilně finišuje na Team Fortress II a nevěřím, že by se tým takového kalibru
(podobně jako např. id Software) zabýval nějakým add-onem - spíše se rovnou
zakousnou do Half-Life 2. Uvidíme, zda Sierra a Valve neosloví někoho dalšího. |
|
18-10-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Quake III Arena DEMO & Steed interview |
John Carmack aktualizoval svůj .plan a
zveřejnil záměr, že již bohužel není čas na vydání další test verze a tak
přijde na řadu oficiální demoverze. Ta prý bude obsahovat finální kód botů a
kromě současných také jednu novou mapu určenou pro úplné začátečníky.
Samozřejmě neuvedl žádné časové termíny, dá se však předpokládat, že vzhledem
k tomu, že půjde o demo, vyjde prakticky současně s hrou, nebo jen s několikadenním
náskokem - a to by mělo být někdy v průběhu prosince. Trochu zajímavý je v této
souvislosti záměr anglického PC Gameru, který ve svém posledním čísle jako
součást reklamy na příští číslo uvádí "Quake III Arena - play it first only
with PC Gamer 76", příčemž má další číslo vyjít 22. října (takže již
bylo pochopitelně uzavřeno). Buď to páni redaktoři riskli (a tomu nevěřím, páč
to sou profíci), nebo je v Activisionu pěkně vyšplouchli (a to už je vzhledem k
nekompromisnímu přístupu id možné) a nebo mají za lubem nějakou kulišárnu -
rozuměj vlastní speciální verzi (a to je také možné, PC Gamer je PC Gamer). Jakmile
se jako předplatitel UK verze dozvím více podám vám informace, tutéž reklamu totiž
ve svém druhém čísle uvádí česká mutace PC Gameru, takže byste si, byť o měsíc
později, mohli příslušnou verzi také zahrát. Ale tady jsme na internetu a tak si
svobodně můžem stahnout TEST verzi.
Jinak mohu jen doporučit feature
PlanetQuake o Q3 autobusu, jehož součástí je zajímavé povídání s
exhibicionistou Paulem Steedem a také (kromě fotek autobusu) čtyři nové exkluzivní
screenshoty ze hry, které kromě běžných herních záběrů prezentují i obrazovku s
výběrem modelu , detailní ukázkou Mynx modelu a prezentací granátometu. A možná
přišel i Superman ;-). |
|
18-10-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
John Carmack interview |
No a teď jeden z
nejzajímavějších článků za posledních pár týdnů - alespoň pro mne a pro
další lidi, pro které je John carmack skoro jako druhý táta ;-). Server Slashdot
totiž před pár dny vyzval své čtenáře k zasílání otázek, ze kterých pak
vybrali ty nejlepší a poslali je Johnu Carmackovi. Jeho odpovědi jsou
poměrně rozsáhlé a především ohromně zajímavé, neboť se často týkají jeho
vlastní osobnosti. Neměl by vám ujít - dozvíte se v něm o Carmackovém mládí (a o
půl roce, který jej změnil k nepoznání), o tom, že je vyloučené aby někdy s id
spolupracoval na nějakém titulu s ION Stormem (s výjimkou Commander Keenu pro
barevného GameBoye! YOOO!;), o tom který operační systém preferuje (a o obhajobě
Microsoftu), o tom, kterého programáora respektuje, jakým autem jezdí do práce o jeho
názoru na internetovou herní komunitu (a názoru ostatních majitelů id Softu) a třeba
také o tom co cítil když poprvé spatřil Star Wars úpravu Doomu. Čtěte a nebo se
učte anglicky ... ;-). |
|
18-10-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Ve "Stručně" z
12.10. jsem se zmínil, že by podle článku ve Forbesu musela
každá z her ION Stormu prodat kolem 1.2 milionu kusů. Scary se zeptal v id Softu na
prodejnost jejich her a dostal čísla, která svědčí o sktuečné nereálnosti
snažení IONu - Quake prý prodal kolem milionu, Quake II 1.2. milionu (nejsou započteny
konzolové a OEM verze). A že by Daikatana prodala víc? Bůhehe.
- Server PlanetUnreal sepsal zajímavé preview již
dokončeného Wheel of Time. Tak vám nevím, jestli se do tohohle pustím ;-). Ale
vypadá to nesporně zajímavě.
- Možná vás bude zajímat pár remixovaných
mp3 ze System Shocku 2, které se objevily na sajtě Looking Glassu (doufám že vyjde
oficiální audio soundtrack). Jejich poslech mne opět o další krůček přiblížil
hraní téhle hry o které všichni básní a hovoří v superlativech. Teď když je k
dispozici velmi kvalitní čeština ...
- A alší velmi zajímavé počteníčko na vás číhá na Avaultu, kde je preview Hired Guns.
Amigisti určitě zbystřili - tenhle remake slavné smažby z 16-bitů vypadá nadějně
- tvoří jej PsSygnosis a využívá dnes moderní Unreal engine. |
|
ČTVRTEK 14-10-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Chronický nedostatek
kvalitních novinek, takže po včerejší úplné absenci dnes opět jen stručně -
zajímá-li vás o Daikataně víc než jen žvásty o odkládání a personálních
problémech (viz Quake-CZ;)? Výtečný článek
připravili na serveru PlanetDaikatana.
- Březnovému datu vydání Star Trek: Voyager Elite Force (první hra na Q3 enginu, od
Ravenu) jsem moc nevěřil, ale dnes se jeden z tvůrců nechal v .planu slyšet, že je
level design téměř hotov. Nyní se pracuje na implementaci zbraní, samozřejmě na
programu a definitivní pochopitelně není ani technologie, ale vše vypadá slibně,
Raven se činí a ten březen by mohl vyjít. Holt kdo umí ten umí a Romero jen čumí.
- Pár dobrých gamesek je v goldu - Nocturne (hororová adventure), Wheel of Time
(akčně adventurově strategická RPG), Spec Ops II (klasická taktická akce) a když
už jsme u toho tak i Grand Theft Auto II, které vás však nemusí zajímat neboť to a)
není 3D, b) hrajete Drivera a c) je to shit (asi).
- Mrkněte na TENHLE
úžasný screenshot z Messiah na VoodooExtreme. Ugh .. |
|
ÚTERÝ 12-10-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Quake II Mod Expo |
Server PlanetQuake se očividně inspiroval podobnou akcí
Valve a Half-Lifu a v těchto dnech pořádá vlastní "výstavu" modů pro
Quaka II. Na PlanetQuake Mod Expo 99 se
osobně asi nedostanete (probíhá totiž jen virtuálně), leccos však můžete
vytěžit alespoň ze zmíněných stránek. Na celé akci totiž participuje téměř 20
úprav, z nichž se většina již dávno dostala do hratelného stádia a tak je lze
považovat za kvalitní a hlavně hratelné během pár minut. Seznam i s popisem
naleznete ZDE, mne při prohlídce
"expozice zaujal především Kámen
- nůžky - papír, jehož koncepce je unikátní i když hratelnost sporná (tři
týmy, každý různě odolný a účiný vůči ostatním) , dále King of the Server, který do
multiplayeru Quaka vnáší prvky RPG (systém je složitý, ale v zásadě po
úspěšném postupu získáváte přístup k dalším zbraním, brnění a power-upům),
jasně nejzajímavější novinkou je ovšem Matrix Quake 2, který je
samozřejmě založen na stejnojmenném filmu a v němž můžete běhat po zdech,
využívat power-upy jako rychlost či neviditelnost a především bojovat pomocí
unikátního systému. Doporučuji vyzkoušet, byť je k dispozici zatím velmi raná
betaverze, která zdaleka neobsahuje vše co je v plánu.
Vedle řady novinek můžete samozřejmě otestovat i osvědčenou kvalitu JailBreaku,
Chaos DM a dalších modů - u příležitosti konání výstavy obvykle vycházejí nové
verze a na hlavní stránce se můžete
dočíst nejrůznější zajímavosti, včetně rozhovorů s tvůrci, rozsáhlé pomoci
tápajícím zoufalcům, kterou já sám na stránkách modů často postrádám
(nastavení některých modů je fuška;) a vůbec řadu dalších kvalitních počinů,
které by vám neměly uniknout. PQ Mod Expo 99 je dobrý nápad a doufám, že se bude
pravidelně opakovat, případně že jej použijí i další stránky jiných her. |
|
12-10-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Half-Life single player |
Na PlanetHalflife se během jediného dne objevily
dvě zprávy o nových SP mission pacích pro Half-Life a tak jsem si udělal menší
research, jak to v tomto směru vypadá dlouhodobě. Kromě jednoho nejambicióznějšího
free projekt, kterému teď nemůžu přijít na jméno (to je ostuda;) mezi nově
ohlášené SP projekty patří The
Return To Black Mesa a The Journey Home. Do
hotových dnes přibyl RES (homepage, 3MB, zatím jsem
nezkoušel), před pár dny Assembly
of Death (homepage, 8MB, technicky nic
moc, ale hrát se to dá), ani jeden však zdaleka nedosahuje kvalit USS Darkstar od Neila Mankeho.
Ten už jsem tu párkrát zmiňoval, pokud vám ale utekl, určitě ho otestujte, nemá
chybu. Jinak je zajímavé, jak většina singleplayer map, mission packů, či jiných
projektů začíná v okamžiku kde Half-Life končí, co říkáte ;-)? Jo a - taky se
tak těšíte na Opposing Force? |
|
12-10-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Forbes se nějak obul do
počítačových her - po nedávném profilu id Softu si vzal na paškál Romera a ION
Storm a odhaduje, že by pro návratnost investic musel Eidos prodat 1.2 milionu kusů
od každé ze tří nyní vyvíjených her.
- Možná už to není tak docela novinka, ale já si teprve dnes všiml, že Planeti
spustili PlanetRainbowSix. Sajta se
pochopitelně zabývá známými taktickými hrami od Red Stormu. Mně sice nevoní, ale
to neznamená, že se nelíbí vám ;-). |
|
PONDĚLÍ 11-10-1999 | 23:30 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Na úvod menší korekce
včerejších release termínů podle zdrojů z JRC - MDK2 to letos určitě nestihne,
Messiah asi také ne a se Soldier of Fortune je to nahnuté, ale aktuálně prý stále
kupodivu platí na letošek. Nechme se překvapit.
- Vyšla první beta týmové úpravy Half-Life, War in Europe. Pravidla jsou celkem
zajímavá, podle počtu fragů stoupáte v klasické vojenské hierarchii a získáváte
přístup k lepším zbraním. Což samozřejmě není vše, více však zjistíte jen na homepage projektu,
beta má cca 13MB.
- Doom 2 se včera dožil pěti let. Happy Birthday! Vyšla také nová verze Doom Legacy (1.29 beta9, ksakru to jsou
počty) s pár opravenými bugy a žádnými novými featury. A bacha, autoři změnili
web, tak bůkmárkujte!
- Zítra aktualizace s největší pravděpodobností nebude... |
|
NEĎELE 10-10-1999 | 23:30 [ Ze světa ] |
Co nás letos ještě čeká? |
Na řadě je menší výhled do
krátké budoucnosti a seznámení se s hrami, které podle všeho uvidíme ještě do
konce roku. Berte v potaz (ne)pochopitelné odklady, které často na poslední chvíli
vznikají, oficiální termíny (zdroj EBWorld a Avault) jsou však mírně upraveny podle mých
dojmů a informací, takže doufám, že budou odpovídat skutečnosti. Snad jsem na nic
nezapomněl.
Tradiční 3D FPS:
Daikatana - prosinec (ION Storm/Eidos),
oficiální, fanouškovská - Anabáze je u konce, k
vydání mnohokrát odkládané Daikatany dojde koncem listopadu. Uvidíme jaká bude,
může to dopadnou velmi špatně, ale také velmi dobře. Kdo ví?
Half-Life: Opposing
Force - listopad (Gearbox+Valve/Sierra), oficiální, fanouškovská - Asi nejočekávanější
mission pack v herní historii, všichni čekají zda se přiblíží slavnému
originálnu. Chyřejší budeme snad v polovině listopadu.
Mortyr - říjen (Mirage/HD Interactive), oficiální, fanouškovská
- Demo už je venku nějaký čas (a nikdo z něj nebyl až tak moc nadšen), takže by
mělo dojít k vydání hry velmi brzy i když tu jsou jisté potíže s vydavatelem. V
Čechách však hru vydá přímo JRC, takže BRZY!
Quake III Arena - listopad (id Software/Activision),
oficiální, fanouškovská
- U id Softu není nikdy předem jasné "kdy" a trochu chytřejší budeme až
po vydání oficiálního dema, v zásadě se však dá předpokládat, že se dočkáme
do konce listopadu.
Soldier of Fortune - leden (Raven/Activision),
oficiální, fanouškovská - Vzhledem k Q3A si Activision asi
nelajsne vydat SOF ještě letos, ale v každém případě by se tak mělo stát v
prvních lednových dnech. Kingpin je proti násilnosti SOF jen dětskou hračkou, realita
je realita.
Unreal Tournament - říjen (Epic/GTI), oficiální, fanouškovská - UT jsem já sám recenzoval již
před čtyřmi měsíci a hra vypadala skvěle už tehdy. Pokud tedy autoři věnovali
celou tu dobu ladění a optimalizování, máme se na co těšit. Snad ještě koncem
tohoto měsíce.
Ostatní 3D akce
zasluhující pozornost:
Indiana Jones &
The Infernal Machine
- prosinec (LucasArts/Activision), fanouškovská
- O Indym v 3D moc nových informací není, snad se však konečně dostane na svět
letos (vypadá to na prosinec) a ukáže Laře jak má vypadat správná third-person
adventure akce.
MDK2 - prosinec (Bioware/Interplay),
oficiální, - Pokračování úspěšné
"zvláštní" 3D akce je sice jiné než první díl, který byl svým způsobem
magický, rozhodně však nevypadá nezajímavě. Autoři již finišují a vydavatel
plánuje vydat MDK2 letos!
Messiah - listopad (Shiny/Interplay),
oficiální, fanouškovská - Messiah se blíží a
vypadá to najednu z nejlepších a také nejoriginálnějších her letošního roku.
Demo by mělo vyjít v nejbližších dnech, hra pak v polovině listopadu.
Nocturne - říjen (Terminal Reality/GOD), oficiální,
fanouškovská - Tohle sice bude
akce hodně říznutá adventure prvky, ale díky skvělé noir hororové atmosféře a
příběhu si jistě najde spoustu příznivců. V nejbližších dnech má být v goldu a
vydána tedy koncem měsíce.
Wheel of Time - listopad (Legend/GTI) oficiální, fanouškovská - V téhle hře využívající
Unreal prvky najdete prvky akce, adventury, strategie i RPG a tak je mnohými napjatě
očekávána. V současné době je prý již téměř dokončena a vydána by měla být
začátkem listopadu.
A co začátkem
roku: Anachronox, Giants: Citizen
Kabuto, Heavy Metal FAKK2, Kiss: Psycho Circus, MDK2, Vampire: The Masquerade - Redemption
a další... |
|
10-10-1999 | 23:30 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Při tvorbě release listu jsem si na EBWorldu
všiml, že Activision plánuje vydání Quake III Areny kromě běžné verze také v
jakési "Elite Edition". Zatím se můžeme jen dohadovat co se v ní bude
navíc nacházet, pravděpodobně však nějaký merchandise. Jisté je, že se jako vždy
podobná věc nedostane do Evropy a když, rozhodně ne do ČR.
- Na 3D Action Planet je další ze skvělých úvah, tentokrát na téma 3D akce a
příběh. Vzhledem k přítomnosti striktně multiplayerových FPS na jedné straně a
Half-Lifu, hry proslulé svým příběhem na straně druhé jde o aktuální téma a
autorovi přispěli svými názory mnozí designéři. Doporučuji ..
- Projekt Navy Seals, který byl zrušen a nedávno opět obnoven díky zájmu Codemasters
se, jak se zdá, od podlahy změní. Jistá je tedy jen technologie Unrealu a design bude
asi překopán od základů, neboť Codemasters v současné době hru plánují vydat až
v roce 2001.
- Zajímáte-li se o technologie, jistě vás zaujme tento link, který jsem dnes
vyhrabal z VoodooExtreme. Najdete tam velmi rozsáhlý seznam 3D enginů, které jsou v
současné době k dispozici. |
|
SOBOTA 09-10-1999 | 16:10 [ Ze světa ] |
Quake-CZ žije ... ? |
Ne, nepřejela mne šalina ani
jsem nezačal hrát letecké simulátory. Quake-CZ stále žije a i když to asi nikdy
nebude tak plnohodnotný život jako před lety, doufám, že se sem budete stále vracet.
Já sám jsem si musel v posledních týdnech a dnech udělat ve svém životě trochu
jasno - objasnit si priority a vyřešit jisté potíže. Netvrdím, že jsem ani na
okamžik nezauvažoval o definitivní (sebe)vraždě Quake-CZ, ale pohled na počítadlo,
které i po týdnech čile naskakovalo a vaše maily či osobní intervence na Invexu mne
utvrdil, že moje poslání stále neskončilo. Štve mne ovšem, že se nemohu stránce
věnovat naplno a čas zbývá jen na novinky a to ještě ne tak jak by bylo třeba. Ty
tedy zůstanou (i když asi těžko mohu slíbit nějakou železně pravidelnou
aktualizaci) spolu s hostovanými stránkami, které mne nestojí ani minutu času,
hlavní náplní Q-CZ a zbylé sekce s většinou ostudným obsahem zůstanou i nadále
ostudné, pokud se ovšem mezi vámi nenajde nadšenec, který by se jich ujal (mail me!). Každopádně - Insert URL to Continue. Jedeme
dál .. |
|
09-10-1999 | 23:25 [ Ze světa ] |
Sin film |
Nedávno nás zklamala informace
o tom, že id Software z důvodu nedostkatku kvalitních scénářů upustil od myšlenky
filmového zpracování Doomu. Konkurenci Duke Nukemu, u nějž to naopak se scénářem
podle 3D Realms vypadá velmi dobře, tak podle nových informací bude muset udělat Sin.
Společnost ADV Films zabývající se
"anime" filmy (a již vytvořila film Tekken) totiž připravuje kreslenou verzi
Sinu. Samozřejmě rozhodly peníze, zatímco na živý film by bylo potřeba 50 milionů,
zde si produkce vystačí s milionem a prý půjde o špičku ve svém oboru. Příběh
vychází ze Sinu, bohužel však obsahuje několik nepříjemných změn, tak aby byl
stravitelný i pro úchylné Japonsko - Blade bude napůl člověk napůl stroj a přibude
pár kozatých ženských (spojku CJ nahradí jeho chlípná sestřenka, Elexis zase
přibude asistentka). Film je plánován k vydání na duben 2000, pochopitelně rovnou na
VHS a DVD, přičemž u DVD bude přiložena samotná hra. uvidíme jak to bude s
vydáním v Evropě, jinak si budeme muset vystačit s US verzí a hacknout DVD
přehrávač ;-). |
|
09-10-1999 | 23:25 [ Ze světa ] |
Amen: The Awakeking odložen |
Teď jednu starší, ale velmi
zajímavou novinku, kterou přepisuji z webu GameStaru.
Vývoj Daikatany je, zdá se, u konce a tak je třeba dalšího fackovacího panáka, i
když v tomto případě jsou důvody trochu jiné a poněkud oprávněné. O co jde?
Společnost Cavedog (100% vlastněná GT Interactive) včera oznámila, že propustila
kompletní tým level designerů z projektu Amen: The Awakening, celkem osm osob. Důvodem
je odložení projektu, který měl být dokončen letos na polovinu příštího roku.
Příčinou tohoto odložení je, jak už to bývá, především technologie, která
stále není na úrovni na které by měla být, takže ještě nemohli začít práce na
úrovních. Plat osmi kvalitních designérů není zanedbatelný a je-li pravdivé
tvrzení, že se pro ně najde práce až v únoru, je logické, že se vydavatel snaží
náklady na vývoj maximálně omezit. Ať tak či onak, jedno je jisté a pro nás
hráče nejpodstatnější - nezačalo-li se dodnes s vytvářením úrovní, je velmi
nepravděpodobné, aby byl Amen dokončen v polovině příštího roku a počítají-li
autoři s level designem až od února, vypadá to spíše na konec příštího roku. A
to je velká škoda. |
|
09-10-1999 | 23:25 [ Ze světa ] |
Život a dílo Lary Croftové - Nukemové |
Titulek jsem si samozřejmě
vymyslel abych vás navnadil, ale v tomhle případě je na co - GameSpot totiž
připravil rozsáhlý
feature o historii Tomb Raidera. A i když většinu z nás tahle série nechává
chladnými, věřím, že i vy tenhle fenomén uznáváte a nacházíte v něm alespoň
něco zajímavého. A co tu najdete? Biografii hrdinky (svobodná pánové!), historii
série, seznam všech vydaných her, seznam dárkových předmětů, modelek a mj. jiné
také info o filmu. Pěkně se to čte, ale to je tak vše. V každém případě, jako
vždy když hovořím o Laře musím připomenout fenomenální fan stránku The Croft Times.
Jo a víte o tom, že má mít Lara ve čtvrtém díle (vyjde v listopadu) menší prsa
než ve trojce i ve dvojce? Prý si to tak žádá trh ... chtěl bych vidět ten focus
group ;-). Mně si čtvrtý díl nemůže získat ničím (snad jen v případě že bude
mít ovládání myší, ale tomu nevěřím), někdo však jistě přivítá jeden
filmeček ze čtyřky, který Eidos vypustil na své FTP (k dispozici
ve velké i malé verzi) a snad i preview na
GameSpotu UK, kde je i více než stovka obrázků. |
|
09-10-1999 | 23:25 [ Ze světa ] |
Stručně |
- QuakeChannel.Cz pokračuje ve velmi solidních
aktualizacích, doporučuji především sumarizaci všech důležitých změn v Quake III
Areně a komentáře rozhovorů s Carmackem. Teether rulez. Jinak připomínám, že Quake
II Arena má být vydána v polovině listopadu, že se momentálně uvažuje o
speciálním módu pro profesionální hráče a že již pravděpodobně nevyjde další
test, ale rovnou oficiální demo.
- Oops - na Lonerově stránce češtin do her (www.game-star.cz/loner/)
naleznete kompletně počeštěného System Shocka 2, což musela být celkem fuška -
kromě textu tu jsou i předělané ikonky a textury. Do toho!
- Westwood spustil oficiální sajtu
své 3D akce z C&C světa, Renegade (pár nových shotů). Jde bohužel o
"third-person" akci s celkem pochopitelnými strategickými prvky, koncept
ovšem vypadá velmi zajímavě. Faktem je, že to co jsem viděl na ECTS bylo značně
nedodělané (i když pohledné) a tak se nedočkáme dříve než na konci příštího
roku.
- Slíbený Drakan editor stále nebyl vydán, podle jeho autorů se však jeho vývoj
(resp. přerod do podoby stravitelné veřejností) chílí ke konci a v nejbližších
dnech si ho budete moci stahnout z www.drakan.net.
Prý začátkem příštího týdne.
- Myslím, že jsem se tu o tom ještě nezmiňoval - Prince of Persia 3D mne velmi
zklamal, totéž platí i o většině kolegů - Games Domain
Review, GameSpot (6/10)
a GameCenter
(3/10). Takže naň zapomeňte, ani z nostalgie to nemá význam.
- Forbes je prestižní finančnický magazín, který jste vy ani já asi nikdy nečetli.
Ale když už v něm píší o
id Softu, pak proč ne? Zajímavý článek psaný samozřejmě pro herní
nevzdělance obsahuje samozřejmě především popis finanční stránky věci a mne
zaujala část o zisku id Softu. Zatímco se totiž běžný podíl výrobce hry
(obzvláště začínajícího) pohybuje mezi 15-25 procenty z koncové ceny hry, podíl
id Software se blíží 35 až 40 procentům, což je jednak způsobeno faktem, že si id
Software vývoj sám financuje a také tím, že jejich hry nemohou prodělat A ještě
nezapomeňme na závěrečný Carmackům výrok: "I may not be seven feet tall and
weigh 300 pounds, but I can be a champion."
- Možná jste zkoušeli demo Nocturne - sice trochu náročný engine, ale atmosféra
skvělá. Hra je téměř dokončena, 15. má být v GOLDu. Více na oficiálním webu, který má také atmosféru
;-).
- ION Storm spustil oficiální web Deus Ex a
slíbil, že Daikatana skutečně vyjde letos, neboť se finišuje v naprosté pohodě.
Uvidíme, abych pravdu řekl - cokoliv horšího než Half-Life pro mne bude po oněch
odkladech a slibech zklamáním.
- Koncem září šly fámy o zrušení projektu Werewolf: The Apocalypse. Ty naštěstí
mluvčí výrobce, ASC Games dementoval a prohlásil, že byl projekt jen mírně posunut
na první čtvrtletí 2000.
- Activision zprovoznil oficiální
stránku Soldier of Fortune s několika údajně novými screenshoty. Novinky hledejte
na fanouškovské sofnews.com. Soldier of Fortune by
měl být vydán ještě letos, jsem zvědav zda to stihnou.
- Deathmatch a Bagman v Kingpinu jsou stále velmi oblíbené, takže vás jistě
potěší server I am Kingpin, kd enajdete již
hodně přes 50 user-created map. Některé jsou skvělé. |
|
PONDĚLÍ 13-09-1999 | 23:25 [ Ze světa ] |
Stručně |
- GL patch pro první díl
stařičkého Hereticu se konečně dostal do regulerní verze, takže nadešel čas jej
všem doporučit. Homepage hledejte ZDE.
Jako fanda Doomu, kterého H. příliš neoslovil musím přiznat, že na mne patch
udělal dojem a ze hry mám výtečný pocit. Zlepšení je tedy lepší než u Doomu,
což je však asi způsobeno spíše námětem hry, u Hereticuz to holt více vynikne. A
nebo je to jen věc názoru ;-).
- Equino-X zporovoznil na IRCnetu channel #quake3arena.cs, který je po #quake.cz dalším
zajímavých kanálem pro realtime komunikaci. Pokud netušíte o čem mluvím, stahněte
si software na www.mirc.co.uk a pochopíte.
- A na závěr jeden off-topic - brácha mne poprosil abych mu udělal reklamu - pokud
vás zajímá cestování, navštivte jeho
stránku. Jestliže cestujete s Fischerem či Čedokem, nenahámejte se, bratr je
totiž stejně jako já blázen. Jen trochu jiným způsobem. |
|
NEDĚLE 12-09-1999 | 23:00 [ Ze světa ] |
ECTS 1999 report |
Většina z vás má jistě za
sebou četbu "live" zpravodajství, já tedy jen stručně a s osobním
hodnocením. ECTS bylo bezva, z pohledu fandy 3D akcí však značně chudé. Chyběly
totiž ty nejdůležitější firmy - GT Interactive, EA a především Activision, takže
vůbec nedošlo na Quake III Arenu, Soldier of Fortune, Duke Nukem Forever, Alenku apod.
(i když jsem zaslechl něco o prezentaci SOF, doufám že mi nic neuteklo;-). Ze zbytku
zaujal především mission pack na Half-Life, o kterém mohu s klidem prohlásit, že
skutečn dosahuje kvalit původního Half-Lifu (také jste měli strach?), dále
samozřejmě Team Fortress II (na prezentaci by to chtělo síť, technologie je však
top-notch) a zapomenout nesmím ani na nově ohlášenou "third-person" 3D akci
z prostředí Command & Conquer s názvem Renegade. Předváděná verze vypadala
celkem k světu, přesto bych vzhledem k tradici Westwoodu odhadoval vydání až někdy
na vánoce 2000. Perfektní a stylovou prezentaci měl Interplay, totéž se dá říci o
jeho hrách. Tahle firma vstala z mrtvých a chystá hned tři 3D akční pecky - MDK2
vypadá úplně jinak než první díl, technologie Messiahu je dokonalá a z toho co jsem
shlédnul to dobře vypadá i s hratelností a o Giants myslím básnit ani nemusím.
Škoda jen, že v jeho případě došlo jen na kraťoučký trailer. Více informací
(chystáme původní videa na CD!) pochopitelně v GameStaru. Jinak ještě kraťoučce ke
zbytku světa - napjatě očekávám třetí Grand Prix od Crammonda, Black and White od
Molyneuxe a The Sims od Maxisu. |
|
12-09-1999 | 23:00 [ Ze světa ] |
Half-Life All Stars |
Sierra oznámila kdo konkrétně
bude součástí projektu All Stars. Jak si možná vzpomínáte, jde o mapy slavných
level-makerů, které budou přiloženy k Opposing Force. Kromě již známého Levelorda
z Ritualu tedy přispějí Richard "Zdim" Carlson (pracoval na Anachronoxu a
Daikataně, nyní je v Looking Glassu u projektu Thief 2, je velmi respektovaný pro své
mapy z Doom éry), David "Kevlar" Kelvin (Blood II, Shogo, Unreal MP, nyní
Wheel of Time), Marin "Kandyman" Gazzari (jeden z nejlepších amatérů - kdo
by neznal jeho ZerStoerer a skvělé multiplayer mapy hlavně pro Q1) a mně neznámý
Eric Reuter (Shadow Warrior, nyní Unreal pro PSX). Podle press release bude map více
než tucet. Tak co? Myslím že pochybnosti o kvalitách Opposing Force neměl soudný
hráč ani před touto zprávou, ale nekoupit si hru ani po tomhle by byl skutečný
hřích. |
|
12-09-1999 | 23:00 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Příští týden má vyjít
oficiální DEMO Unreal Tournamentu. Bude obsahovat čtyři či pět map (nejen
deathmatch, ale i CTF a Domination), boty a žebříček postupů.
- Chcete dělat 3D akci a nemáte engine? Pak si přečtěte článek o licencování technologií. A
přečtěte si ho i když 3D akci dělat nechcete ;-).
- Podle vyjádření George Broussarda z 3D Realms nebude mít DNF kooperační mód.
Údajně proto, že to struktura inovovaného single-playeru neumožňuje. Totéž
mimochodem platí pro Soldier of Fotune. |
|
PÁTEK 03-09-1999 | 23:00 [ Ze světa ] |
Doom 2000 |
Po nejdelších
"prázdninách" v historii Quake-CZ jsem zpět, donutil mne k tomu web www.score.cz a autor novinky o Doomu 2000, Jindřich
Pirner. Pominu-li jazykovou úpravu (ten zoufalec si to po sobě ani nepřečetl), myslím
že odhalíte v čem je hlavní problém - v tom, že o Doomu 2000 se ví jen jediné -
že po něm touží miliony hráčů na celém světě a kromě Carmacka také snad
všichni ostatní členové id Software (viz minulá aktualizace). Níže nabízím onen
bullshit v plném znění (řekl bych že z webu Score brzy zmizí):
ID software pracuje
na projektu Doom 2000, což je zatím pouze pracovní označení nástupce snad
nejznámější 3D akční hry. Bude se jednat hlavně o multiplayer, ano, opět je to
multiplayer, ale v Doomu 2000 má prý být i slušný singl player, ale ještě se o tom
uvažuje. Hra bude využívat vylepšený engine z Quake 3. To znamená nádherně
zaoblené stěny, a vůbec všechno. Změna má být v tom, že tento nový Doom bude
obsahovat takřka dokonalé fyzikální chování všech postav, ale i okolí. Tento prvek
nechtěli tvůrci Quaka 3 do hry zasadit, protože by to prý nebylo tak hratelné. No
jistě ,jak jinak, ale v Doomovi 2000 se nemusíte ničeho obávat, tvůrci hodlají
pojmout fyzikální model, jako chování prostředí, ale nevědí, jestli když bude
prostředí naprosto bezchybné, a hráč bude nesmrtelnej boss, jestli to nebude zase
divné ? Ale co, tak nebo tak ,nový Doom bude bomba, troufám si říct že větší
bomba než Quake. Příběh se má odvíjet, ano bude tu příběh a bude nelineární,
budete chodit opět po jakési planetě a základnách, ale přibude tu spoustu věcí,
například v single playeru si budete moct zařádit v super obrněných a zkázu
rozsévajících vozech, či možná vznášedlech, kdo ví. Přibudou nové zbraně a
hlavně tu bude všudy přítomné super AI, tudíž si můžete pozabíjet pár Botů.
Ale největší vychytávka je tady, a to že si autoři usmysleli že předělají
některé mega multiplayer levely z Dooma 2, ano, i například E1 L1, asi nejlepší
multiplayer level všech dob. Samozřejmě nebudou chybět speciální efekty, jako je
mlha, podsvícení, stíny, super modely postav a zbraní, Bezierovi křivky, a
například tu bude brán ještě větší důraz na hru světla a stínu, né jenom u
postav, ale třeba láva, dělá spoustu stínů, a jestli se jim to povede tak to bude
opravdu podívaná no a co se týče stínů u stěn a postav tak tam se uplatní právě
fyzikální model, prostě hra probíhá v Single playeru v reálném čase podle vašeho
nastavení hodin ve Windows, no prostě, budete hrát den a den taky uplyne. Pak tu v
některých lokacích bude vícero sluncí a podle toho budou padat stíny. O implementaci
toho reálného časového systému se ovšem nedá uvažovat v multiplayeru, protože
jaksi, asi když budete hrát s někým z druhé části světa tak každý uvidí jiné
stíny, proto to bude řešit sám počítač, a navrhnete si na nějakých lokacích sami
jestli chcete mít den nebo typické hnusné mraky, nebo déšť (možná i sníh) ,ale to
mi připomíná spíše závody motokár. V novém Doomovi budou světla, a to nebudou
jenom takové textury, bude to opravdické vlákno nebo cosi a když rozsvítíte tak se
bude vidět jak se nažhavuje apod. No uvidíme jak se to vyřeší s hardwarovými
nároky. Na konec snad jen podotknu že mi tu chybí příběh, no ten ještě autoři
nemají, ale prý bude volně navazovat na předchůdce. <zdroj:www.score.cz> |
|
03-09-1999 | 23:00 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Zbytek z téměř měsíčního
dění již jen ve zkratce. Dodávám, že příští týden budu mít dovolenou takže
opět žádné updaty, chystám se do Londýna na ECTS, po návratu (další pondělí) se
těšte na info z první ruky a hlavně osobní dojmy z Quake III Areny (i když musím
přiznat že se skoro víc těším na Donkey Konga na N64;).
- Hlavně tu mám novinky ohledně pokrčování Wolfensteinu. Xatrix se prý už téměř
rozpadl, do případu se však vkládá Raven - mezi těmito společnostmi nyní id
Sofware vybírá. Raven to popírá, Xatrix neodpovídá, z id Software se Paul
Hollenshead vyjádřil kouzelně: "I find the prospect exciting and have been
attempting to put the elements in place. If and when this becomes a reality, we will have
an announcement."
- Na první místě by samozřejmě měl být i Half-Life patch - vyšel patch 1.0.1.3 (update z 1.0.1.0
1MB, update z
1.0.0.9 2MB a update z 1.0.0.5,
tedy CD verze 22MB), jinak samozřejmě můžete využít i Half-Life updater. Nový patch
konečně umožnil i vorbu modů, pár jich je k dispozici (zatím ovšem nic extra)
stejně jako něco málo kvalitních modů, o tomto budu ještě obsáhle informovat až
se vrátím.
- Nějaké to nové info o Alici z říši divů - oficiální na alice.ea.com, nová stránka Rogue Ent. je ZDE, . Mimochodem, všimli jste si jak je American
McGee marketingovými chlapíky z Electronic Arts zdůrazňován? Stačí být pár let
řadovým designérem v id Software a jste málem slavnější než Sid Meier a Peter
Molyneux.
- Po dlouhých tahanicích a betaverzích patche pro Kingpin si konečně můžete
stáhnout něco oficiálního, patch 1.2 (2 MB). Novinek je
spousta ...
- Monolith se dohodl s Fox Interactive na distribuci dvou chystaných projektů, Sanity a
No One Lives Forever (pracovní název).
- Podle informací z JRC se zde začne Mortyr prodávat každým dnem, netrápí nás tedy
potíže autorů s distributorem. Nechali si práva na Východní Evropu a tak v obchodech
čekejme Mortyr velmi brzy - v Polsku se již prodává.
- Zajímavý projekt pro Quaka II se jmenuje Neuralbot. Jde o trochu netradičního
bota, který je jedním z nejlepších příkladů umělé inteligence v počítačových
hrách - jeho schopnosti nejsou předprogramované, vše vychází ze zkušeností. Test
it!!
- Lokis Missions vydali mission pack pro
Quaka II. Escape je
kvalitní (stal se modem týdne na PlanetQuake), obsahuje nová monstra, zbraně a
samozřejmě spoustu levelů. Single-playerových úprav není nikdy dost, takže download
ZDE (mirrory PQ - 16MB).
- George Broussard z 3D Realms prohlásil, že vůbec není jisté, že bude Duke Nukem
Forever (jak známo využívá Unreal engine) podporovat softwarový mód. Jakmile by je
případná optimalizace příliš zdržela, vyhodí jej, George správně poznamenává,
že 3D akcelerátor je dnes stejně běžný jako zvukovka. Takže pokud ještě nemáte,
kupujte, DNF za to stát rozhodně bude.
- Vyšel patch 1.06 pro Sin. Více info na www.ritualistic.com,
v zásadě je největší novinkou deathmatchová mapa pro 2-5 hráčů a vychytaná
podpora 3DNOW. Download ZDE
(2MB). Mimochodem, autoři Ritualistic spustili fan stránku pro další projekt Ritualu
FAKK2 s příznačným názvem FAKK YOU. Hezký screenshot se objevil na
Bluesnews.
- Na pěkný artwork z Quake Areny se podívejte ZDE - na pozadí do Windows
je sice trochu velký, ale bezva ukázka detailnosti modelů ve hře, podle autora Paula
Steeda jej prý příliš neupravoval.
- V britských časopisech už recenze na Unreal Tournament otiskli přibližně před
měsícem, takže se už dočkáme každým dnem - oficiálně však stále "Fall
1999". Jsem zvědav, jestli to bude tentokrát bez bugů, jinak to odložení opravdu
nechápu, obzvláště když engine vychytali už v patchích pro Unreal.
- Něco z konzolového soudku - Nintendo ohlásilo druhou generaci GameBoye (zpětná
kompatibilita, 32-bit CPU), o Microsoftu koluje drb, že uvažuje o konzoli. Nepovažuji
to za příliš reálné, zajímavější je, že je údajně sestavena z technologií,
který již existuje nebo je plánován na nejbližší dobu (Athlon, GeForce apod.) a
prý má být srovnatelný s PSX2. Ať to tedy je pravda či není, za rok tu plejstejšnu
na PC stejně máme ...
- Z ION Stormu přišly nečekané zprávy ohledně dokončení Daikatany. Zatímco demo
pro tisk bude během dvou týdnů, finální verze prý bude na vánoce? Zbláznili se?
Opravdu to chtějí stihnout? ;-)
- Na GameSpotu i všude jinde vyšlo konečně demo na Prince of Persia 3D,
podle mého je to neuvěřitelná sračka, ale ještě si počkejme na plnou verzi. Zatím
velké zklamání :-((.
- mezi hostsajtami přibyl nový klan, Unforgiven,
homepage vypadá velmi ambiciózně! |
|
ÚTERÝ
10-08-1999 | 23:30
[ Ze světa ] |
John Carmack speaking .. |
Na víkendové akcičce QuakeCon, kterou si všichni přítomní
pochvalovali (prý i přes svou monumentálnost nepostrádala ducha komunity) si vlastní
přednášku odbyl i John Carmack, který se pochlubil s několika věcmi, jež byly dosud
neznámé či tajné. Rozsáhlé materiály naleznete na 3D Action Planet či Telefragged, já nabízím pouze
výtah toho (doufám) nejzajímavějšího. Carmack věnoval dost velou část své
přednášky technologii a budoucnosti 3D her, takže programátorům by uvedené odkazy
neměly v žádném případě uniknout.
Obrázky převzaty z 3DAP
- Carmack
uvedl, že ještě vylepšil možnosti tvůrců modů (snadná prý je i jejich konverze
z Q1/Q2), byl však omezen nutností zabránit případných client-side podvodům.
Celý tento problém má tedy dvě strany mince a je třeba najít ideální kompromis.
Zdá se však, že Carmack slaví úspěchy na obou frontách. Autoři add-onů tedy
jistě přivítají větší flexibilitu enginu, který jim umožní snadno dělat to co
dosud museli složitě obcházet a hackovat, ostatně - id plánuje vydání
vývojářských nástrojů. Na druhou stranu se (jako součást ochrany proti
cheatování) nebudou moci editovat dema - to je jeden z těch nutných kompromisů.
- Hra jako taková zatím není optimalizována pro sto a více hráčů, Carmack uvádí,
že objektivním hratelným maximem je cca 64. Důvodem není ani tak technologické
omezení jako otázka priority, kdy zatím Carmack nevidí potřebu se tomuto tématu
věnovat, dokud neuvidí úroveň či úpravu, která bude pro tak velký počet hráčů
dělaná a kvalitní.
- Po kusých zprávách o portu na Segu Dreamcast Carmack prohlásil, že opět začala
jednání se Segou a že je Dreamcast schopný pojmou celou hru jen s minimálními
omezeními. Carmack si pochvaluje, že má DC zabudovaný modem. Aby taky ne ;-)
- Ksakru - Carmack stále váhá se zařazením 3D zvuku. Jednak prý proto, že
vyčkával výsledku nějaké bundlovací dohody s A3D a především proto, že sám
nevidí změnu hráčova požitku. Nerozumím, nechápu ...
- Neplánuje se zařazení lokálního poškození. Na rozdíl od ostatních 3D her je Q3A
hardcore hrou určenou pro net a pádným argumentem je tedy obrovské znevýhodnění
hráčů s větším lagem a vyšším pingem. Pravděpodobně v tom hraje roli i snaha o
hardcore design, nedávno přece odpadly i původně zakomponované tři tipy charakterů.
- Překvapivě se také zmínil, že v samotné hře nebudou zakomponovány ŽÁDNÉ
varianty multiplayeru kromě těch tradičních a CTF (ta však bude přímo v retail
kódu, žádný patch), což je velká škoda. Možná je to omezení na hardcore hráče
až příliš důsledné.
- Poprvé se zmíňuje o existenci OEM verze, kterou nazývá jako Quake III shareware.
Zatímco v žádném dalším testu určitě nebudou nové mapy, právě v OEM verzi
bundlované k hardwaru něco přidá určitě.
- Dostalo se i na filmového Dooma - zdá se, že projekt je definitivně mrtvý, všechny
scénáře které se k id Softu dostaly byly strašné a práva na zfilmování vypršela,
takže to vypadá špatně.
- A na závěr to nejdůležitější - na otázku co bude po Quake III Areně Carmack
sice odpověděl, že neví, ale že by se ostatní designéři a programátoři rádi
pustili do Doomu 2000 (k tomuto tématu se v nejbližší době vrátím). |
|
10-08-1999
| 23:30 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Scott Youngblood, lead designer Tribes/Tribes2 opouští
Dynamix. Zajímavé na tom je to, že odchází do Electronic Arts (přesěji do divize
Online Games), kde bude rovněž jako lead designer multiplayerové hry. Ja se zdá,
Ultima se EA osvědčila a všichni to začínají brát vážně.
- Před pár dny se objevila informace o zrušení známé TC Dawn of Darkness. Čekal
jsem na nějaké hot info od Marka Rabase (hlavního programátora), bohužel to až tak
slavné nebylo (resp. ono info nebylo ke zveřejnění), důvodem však prý byla
především váznoucí tvorba levelů. Marek se zmiňuje, že dost možná vydají DofD
jako free TC, podaří-li se tedy mapy dát do kupy. V každém případě to Wardsix nevzdává a chystají velmi zajímavé
projekty ...
- Poslední číslo amerického CGW mělo skvělý feature o "third-person"
hrách, ten se po krátké době dostává v online podobě na GameSpot.
Vřele jej doporučuji, najdete v něm hlavně zajímavé a v mnoha směrech nové info o
hrách Oni, Messiah, Giants, Shadowman a hlavně Indiana Jones.
- Teether napsal úvahu na
téma života a smrti české Quake scény. Je skvělá, můžu se pod ní (snad kromě
toho Doomu ...) podepsat včetně té sekce o mně. Co nadělám. Každopádně je
součástí úvahy dotazník na téma Quake III Arena, takže hlasujte! |
|
PONDĚLÍ
09-08-1999 | 20:20
[ Ze světa ] |
Alenka v říši 3D akcí |
Po odchodu Americana McGee z prestižní firmy id Software se
dlouho spekulovalo o jeho budoucnosti, davy informacíchtivých fandů neutišila ani
zpráva o jeho zakotvení v Electronic Arts (tehdy se dokonce hovořilo o Maxisu). Teprve
dnes byla vydána oficiální zpráva, podle které bude McGee produkovat titul
vytvořený podle slavné knihy Alenka v řiši divů. Půjde o "third-person"
3D akci (fakt 3D akci!#%@!??) vyvíjenou společně s týmem Rogue Entertainment (hle,
další otazník vyřešen!). O moc více informací zatím není známo, snad jen to, že
příběh hry bude podobný s příběhem knižní předlohy Lewise Carrolla a že EA
pravděpodobně již tento černý pátek vydají bližší informace. Co se týče mé
maličkosti, kromě toho, že jsem opravdu překvapen, zaznamenal jsem s touto informací
dvě pozitiva - jednak je pěkné, že si autoři her konečně povšimli nepřeberného
počtu kvalitních předloh v literatuře a především se zdá, že se engine Q3
Electronic Arts opravdu zalíbil a dost možná jej tento gigant nakoupil v
"balíku" pro více svých titulů. Vzpomínáte ještě na ten úchvatný drb o
nové hře podle Jamese Bonda? |
|
09-08-1999
| 20:20 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Marcus Whitlock z Ravenu se ve svém planu zmiňuje, že do
Soldier of Fortune implementuje několik různých multiplayerových variací, které by
měly být podporovány již v "krabicové" verzi. Bohužel z těch několika
prozradil jen Assassin a Arsenal, přičemž napověděl, že oba již byli dříve
použity v Take No Prisoners (jedna průměrná pseudo 3D hra od Ravenu) - hrál to
někdo? Mimochodem, čtyři nové shoty ze SOFu TADY!
- Cliff Bleszinski odpověděl na
pár otázek týkajících se Unreal Tournamentu. Z rozhovoru vyplývá, že je hra
hotova a že se nyní jen bedlivě testuje aby nedošlo k nepříjemnostem, ke kterým už
jednou v případě Epicu došlo ;-). Čerstvá recenze v německém GameStaru dopadla
velmi dobře (88% - a že se v Německu s procenty šetří!), takže se těšte ...
- Info o Q3busu je venku už dávno, pokud chcete vidět jako vypadá autobus v reálu a
nejen na artworku, shlédněte obrázek
na Bluesnews. Tohle kdyby tak nakoupila pražská MHD, hned bych prodal auto :-). |
|
ČTVRTEK
5-08-1999 | 23:50
[ Ze světa ] |
Quake Hazard - největší lanparty u nás! |
V pondělí byl spuštěn server www.quakehazard.cz, kde je sice zatím jen velmi
málo informací, už to málo však vypadá velmi nadějně - jedná se o historicky
největší Lan Party v České Republice, koná se v Praze (hurá:-), termín byl
stanoven na 28. října až 31. října, prostorem je hala o velikosti 1500m2, desítky
předinstalovaných PC, rychlá síť s napojením na internet, zatím to zkrátka vypadá
na nutnost pro každého kdo to myslí vážně. Na serveru je i registrační formulář
- snad během pár dní dostanu od autorů akce (na serveru není jediný mail,
zvláštní) nějaké konkrétnější informace. |
|
5-08-1999
| 23:50 [ Ze světa ] |
Duke Nukem soundtrack |
Od posledního "releasu" 3D Realms uběhla již
nějaká doba, do toho dalšího (Duke Nukem Forever) je zdá se taky ještě času dost a
tak 3D Realms své fandy potěšili alespoň touto maličkostí. Od 24. srpna bude na trhu
oficiální soundtrack nazvaný pěkně "Music To Score By". Hlavním tahákem
bude určitě známý Duke Nukem Main Theme motiv v podání Megadeth, který se podle
nejnovějších informací neobjeví na jejich nové desce Risk, ale právě a jen na Duke
Nukem Soundtracku. Ani zbytek však není k zahození, jsou tu další poměrně známé
kapely, kompletní seznam skladeb hledejte na www.3drealms.com,
předobjednávku můžete provést na Amazonu (v
okamžiku započetí prodeje vás však budu určitě informovat). |
|
5-08-1999
| 23:50 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Nová hostsajta, klan Bloody
Skulls. Vítej v týmu.
- QuakeCon, první větší Q3A akce a ejdna z mála akcí oficiálně podporovaných id
Software se bude konat již tento týden. Sledujte oficiální
sajtu, případně online coverage chystají se
zajímavé turnaje, novinky, rozhovory apod.
- Drakan byl dokončen, v obchodech by měl být někdy během dvou týdnů až měsíce.
Více info na www.drakan.net.
- Je to sice z trochu jiného soudku, ale tohle by vám nemělo uniknout - vyšlo demo na
Drivera, jednu z nejočekávanějších PC her současnosti, ba co víc, má pouhých
14MB. Pokud nevíte o co gou, jde o závodní hru z amerických ulic 70. let, kde se
honíte s policajty a plníte úkoly. Stahujte z Avaultu.
(update: demo bylo na žádost GT Interactive odstraněno) |
|
|