|
|
18-05-1999 | 23:00 [ Ze světa ] |
Carmack & Ferrari |
O Carmackově vášni pro rychlá auta ví každý, všichni ale určitě
chcete vědět více. john se obvykle dostává na titulní stránky herních časopisů,
tentokrát však o něm naleznete rozsáhlé povídání v časopisu Car & Driver, který patří mezi největší
motoristické časopisy na světě (takový automobilový PC Gamer ..). V rozsáhlém
materiálu se seznámíte s cenou, kterou John vydal za nejnovější F50 (675,000$) a
za speciální vylepšení (52,000$), které z jeho vozidla udělalo pravděpodobně
nejrychlejší Ferrari na světě - upřímně mu to přeji, jen mám teď strach aby se
nám nezabil :-). Vedle všech těch článků o Quakovi je tohle příjemné
počteníčko i pro nás co jsme na zemi a jezdíme v obyčejných vozech. |
|
18-05-1999 | 23:00 [ Ze světa ] |
Screenshot mánie |
Rozbalovaly se E3 media packy a tak posledních 24 hodin vyšlo množství
hezkých a zajímavých screenshotů - na Ritualistic se vedle krátkého (real)videa
objevily čtyři obrázky z 3D akce na enginu
Q3, F.A.K.K. - vypadá to, že tentokrát půjde o úplně něco jiného než byl Sin.
Úspěšný byl i Avault, kde se objevilo 12 screenshotů
z Deus Ex (ty jsou opravdu SUPER!!!), 4 z Wheel of Time,
15 z Anachronoxu
a potěšil i Blue, který získal 11 screenshotů z Quake
III Areny, vesměs ze zatím neznámých lokací a s novými modely a dalších 12 screenshotů a video z Giants
(video je skvělé, musíte vidět), nadějné 3D akce o které jsem zatím nemluvil (a
asi budu muset začít!).
Vlevo Deus Ex, uprostřed
Giants, vpravo FAKK2 |
|
18-05-1999 | 23:00 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Kromě FAKK2 druhá známá hra postavená na Q3A technologii, Star Trek
Voyager od Ravenu se na E3 dočkala úchvatné prezentace. Přečtěte si preview na CGO
a IGN. Jsou tam i obrázky ...
- Na samotné webstránce GameSpy je preview na Half-Life:Opposing Force,
chystaný mission pack od GearBoxu. Tamtéž
naleznete preview Team Fortress II.
- Jak známo, American McGee, bývalý mapper id Software (Doom, Quake, Quake II) byl
vyhozen a uchytil se v Electronic Arts, kde pracuje na zatím neznámém projektu - na
stránce american.ea.com se prý chystá odhalení
oné hry. Zatím tam není nic než pěkná melodie a odpočítávadlo, podle nějž to
vypadá, že si ještě pár let počkáme :-).
- Zítra je v USA premiéra Star Wars, jsem zvědav (v přesném pořadí) na finanční
výsledky, na odezvu diváků i na film :-). četl jsem již pár recenzí a musím říci
že je většina z nich spíše negativních ... |
|
17-05-1999 | 23:50 [ Ze světa ] |
Star Wars 3D akce od LucasArts! |
Po Dark Forces a Jedi Knight, dvou 3D akcích, tak trochu z vlastního
světa, ale nesporně kvalitních a samozřejmě i úspěšných, se LucasArts rozhodl,
celkem logicky v závěsu za Episode 1, naprogramovat další. Po akční adventuře
"The Phantom Menace" a závodní wipeoutovce "Racer" (co jsem měl
možnost číst články a shlédnout screenshoty, obé vypadá více než zajímavě) je
to tedy třetí ohlášená SW hra v krátké době. 3D akce ponese název Star Wars
Episode 1: Obi-Wan. Zatím toho není známo ani na obsáhlejší novinku - ví se jen že
hráč bude v roli Obi-Wana Kenobiho (ve filmu Ewan McGregor, ale to jistě víte) a že
bude ve hře použit first-person i third person mód (na videu z E3 byl prezentován
spíše 3rd kvůli skvělému motion capturingu). Dále má být použit úplně nový
engine, i když očití svědci zmíněné E3 prezentace tvrdí, že je znatelná pouze
malá změna oproti Jedi Knightu. LucasArts uváděl jako termín vydání konec roku 1999
což vypadá nereálně, ale uvidíme ... |
|
17-05-1999
| 23:50 [ Ze světa ] |
Dozvuky E3 |
E3 skončilo až v sobotu, ale tak nějak mám celkově pocit, že
nepřineslo ani z poloviny tolik informací co loni či předloni, případně se na
coverage vykašlali všechny ty weby co slibovaly on-line aktualizace. Takže tady
alespoň pár zajímavostí:
- Blue se vrátil domů a informoval o čtyřech nejzajímavějších titulech, které jej
na E3 oslovily - Amen (Cavedog), Oni (Bungie), Giants: Citizen Kabuto (Planet Moon),
Messiah (Shiny). Všimněte si že jde snad až na poslední kousek vesměs o outsidery,
od kterých nikdo nic moc nečekal.
- Jason "loonyboi" Bergman, stoupající novinářská hvězda (mj. pomáhá
Blueovi s novinkami) napsal pro Next-Gen zajímavý komentář
k 3D akcím z E3. I jeho nejvíce ohromil Amen (to jsem rád - také od něj hodně
čekám) a také Wheel of Time. Další jeho článek, rovněž pro NG
se týká Deus Ex, 3D akční RPG od ION Stormu na Unreal enginu. Co jsem četl, bude to
velmi originální! WOW!
- Tomb Raider IV byl na E3 opravdu prezentován, je tedy pravděpodobné, že bude vydán
koncem roku. Neviděl jej však nikdo od tisku, ukazovali jej pouze investorům a
analytikům. Každopádně dříve nebo později můžeme od Eidosu čekat novou
mediální kampaň ... brrr - už teď se třesu!
- Letošní E3 bylo značně ovlivněno kampaní proti násilí ve hrách. Odnesl to
například Kingpin, který byl prezentován jen těm nejdotěrnějším (navíc údajně
šlo o demo - jsou značné problémy s tím kdo bude hru distribuovat, Interplay bojuje s
Activision), ale také všechny tituly Electronic Arts, kde pro jistotu zakázali
prezentovat vše kde se stříli, přesněji tyto prezentace upravili. |
|
17-05-1999
| 23:50 [ Ze světa ] |
Linux Quake |
Linux zažívá boom - nejen že prý bude vývojovým prostředím nové
PSX, ale stále více her je pro něj portováno (nejnověji třeba hity Alpha Centauri a
Civilization: CTP). Že mu fandí i id Sofware se ví již nějaký čas, nedávno dokonce
John Carmack věnoval nezanedbatelný peníz jistému Linuxovému projektu. Ať už je
tedy ona stoupající obliba dílem bláznovství programátorů nenávidějících
Microsoft či reálné stoupající hráčské základny (nevím nevím), je tu něo
zajímavých projektů. Linux verze Quaka a Quaka II existují v updatu na internetu,
nyní společnsot Macmillan Software
chystá vydání kompilace Quake: The Offering (Q1 + Scourge of Armagon + Dissolution of
Eternity, tedy oba oficiální mission packy od Ritualu a Rogue) za 40 dolarů a Quake II:
Colossus (Q2 + The Reckoning + Ground Zero, tedy opět oba oficiální add-ony od Xatrixu
a Rogue) za 50 dolarů. Do obchodů by se měli dostat koncem měsíce, zájemcům odsud
samozřejmě nezbyde než objednat je přes net. Chcete-li o Linux hárch vědět více,
pátrejte na Linux Games či Game Tome News. |
|
17-05-1999 | 23:50 [ Ze světa ] |
URNA v ZOO |
Martinek a Kasuha, majitelé filmové společnosti Urna Home Video po dlouhých letech paběrkování
konečně sehnali finanční prostředky na natočení vlastního quake-filmu s
prozaickým názvem "URNA v ZOO". S těmi prostředky to však nebylo tak
žhavé - po počátečním megalomanském projektu byli po nešťastném úmrtí
několika klíčových investorů (údajně šlo o dílo nejmenované Zlínské mafie)
značně snížit rozpočet a tak obě osobnosti výdáme jak v roli realizačního týmu,
tak v hlavních a jediných hereckých rolích (doplnil je pouze vrátný Béda). Podle
prvních kritik dopadl více než dobře, údajně má šanci i na nominaci na Oscara v
kategorii "krátký quake-film", což bude jistě úspěch, i když samotná
trofej daleko pravděpodobněji poputuje k autorům lotyšského filmu "Ilja & 40
šroubováků". Více informací naleznete na uvedených stránkách :-). No a teď
vážně - klan URNA vydal pěkný Quake film,
který by vám neměl uniknout. Howgh. |
|
17-05-1999 | 22:30 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Gamecenter skórují rozhovorem s Johnem
Carmackem. Obsahem je vesměs debata o současných 3D kartách. Dozvíte se
Carmackův názor na 3DFX, na Voodoo3, dozvíte se jaká je podle něho nejlepší a
nejrychlejší karta a ještě něco navíc. Rovněž na GameCenter hledejte rozhovor s Gabe
Newellem, šéfem Valve. Ten je především o technologiích chystaných pro Team
Fortress 2.
- Po dlouhé době jsou tu nové screenshoty z Max
Payne, nástupce Duke Nukema od Remedy a 3D Realms. Najdete je na Ga-Source a
nevypadají vůbec špatně. Je jich dvanáct (z toho jen pár nových) a pokud vás
zaujaly, více informací o hře hledejte na maxpayne.com.
- Blue pořádně aktualizoval stránku s Quake
III tipy - doporučuji pečlivě prozkoumat, stejně jako sajtu Q3A TRICKS, kde najdete zajímavé triky do
deathamtche (zatím jen pro IHV, brzy i pro TEST). A mimochodem, víte že je v Q3A
tlačítko pro zoomování všech zbraní? Já na to přišel až dnes, tak nějak jsem to
nečekal a tedy ani nehledal ;-).
- A ještě ke Q3Areně - na zdejší hostsajtě Mapcenter
najdete její recenzi
(resp. TEST verze, pochopitelně). Je skvělá, téměř bez výjimky se s ní mohu
stotožnit.
- Vyšla nová verze známého on-line programu Kali
sloužícího pro hraní téměř všech multipalyerových her. Verze 1.66 podporuje mimo
jiné i Quake III Arenu!
- Dříve velmi oblíbená news stránka Redwooda spojila síly se serverem Stomped a
novinky nyní naleznete na hlavní stránce. Ten je
nyní vlastně novými majiteli, věřme že to znamená oživení, naposledy jsem je
navštívil před rokem ...
- No a na úplný závěr samozřejmě gratuluji českému hokejovému týmu k
vybojování zlata a Václavu Tittelbachovi a Pavlu Poulíčkovi za totální neschopnost
souvislého a inteligentního komentáře. |
|
13-05-1999 | 22:30 [ Ze světa ] |
Thief 2 oficiálně |
Tedy, ne že by mne Thief: Dark Project nějak extra zujal (vlastně mne
nezaujal vůbec - první i druhou misi jsem se prostřílel a prokopal klasicky
"důmově" a jako akční hra to není to pravé ořechové:-), ale přecijen
byl velmi úspěšný a mnoho z vás jej jistě smažilo od soumraku do soumraku, takže
nezaškodí informovat, že Eidos spolu s
Looking Glass oficiálně potvrdil (press release) to co se už
nějaký čas šuškalo a sice že chystá druhý díl Thiefa. A nejen to - ještě letos
na podzim vyjde "Thief Gold: Dark Project", což je v podstatě klasický
Eidosácký model převzatý z Tomb Raidera - pár nových misí navíc (přesněji TŘI)
a šup s tím znovu do obchodů. Na jaře příštího roku (dosti optimistický termín)
pak má následovat Thief II: The Metal Age, kde se opět setkáte se známým cynikem
Garrettem. Hra bude běžet na stejném, ale notně vylepšeném enginu (16-bitové
textury, barevná světla apod.) a s vylepšenou AI. Tím to však ani zdaleka nekončí,
Thief byl zřejmě opravdu hodně úspěšný, prý se totiž chystají další dva
projekty Thief série, zatím však nebylo specifikováno o co půjde. |
|
13-05-1999 | 22:30 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Na stránce Londýnského hudebního klubu Ministry of Sound (co to?) se
objevil exkluzivní screensaver na
motivy Kingpinu. A je super, takže stahujte, má ani ne 1MB.
- The Collective tvořící hru na Unreal enginu Star Trek Deep Space Nine: The Fallen si
z Epicu pozvali na konzultaci Myscha the Sled Dog z Unrealu a už si ho nechali. Myschovi
(jehož DM mapy v Unrealu nemají chybu - např. DMThundra) se projekt tak zalíbil, že
se rozhodl změnit chlebodárce a nyní je zaměstnán v The Collective. |
|
13-05-1999 | 11:30 [ Ze světa ] |
E3 - Half-Life mission pack |
Humbuk kolem E3 začíná, včera proběhl kontraktační den, ktrý byl
víceméně ve znamení oficiálního oznámení nové konzole Nintenda, ten pravý
kolotoč začne až dnes. Hledáte-li kvalitní coverage, doporučuji především Avault E3 a E3 News z GameSpotu, v češtině budu spolu s
kolegy on-line aktualizovat novinky na GameStaru.
První zajímavý úlovek z bazénu E3 vylovil právě Avault, ketrý přinesl první
informace a screenshoty z Half-Life mission packu. Co se týče informací, zas tak moc
nového toho od press-releasu není, "Opposing Force" bude podle mého názoru
specializován spíše na multiplayer, i když se dočkáme i single-player epizody.
Zajímavější jsou však ony tři screenshoty (PRVNÍ,
DRUHÝ,
TŘETÍ),
hlavně ten hasák na druhém :-). |
|
12-05-1999 | 23:50 [ Ze světa ] |
Q3TESTprvní dojmy z deathmatche a další info |
Asi mi budete věřit co jsem celý dnešek dělal - ano, věnoval jej
deathmatchi Quake III Arena TESTu. Zde je můj názor - jak jsem již včer naznačil,
q3test1 je tradiční mapa podobná DM2,pro dva hráče je trochu malá, ale i to se dá.
Popravdě jsem jí hráj jen velmi krátce, q3test2 je totiž podle mého názoru
úžasnou úrovní, která opět dokazuje, že lze stále vymyslet mnoho nového. Znalci
možná namítnou, že se "trampolíny" objevily již v Rise of The Triad a dá
se říci že i v Quaku 1 (vzdušné tunely), nikdy na nich však nebyl postaven level tak
jako v tomto případě. Zajímalo by mne co o ní soudíte vy, například Martinka nijak zvláště neoslovila (i když tam se
jednalo jen o konverzi do Q1, uvidíme jak se mu bude líbit originál). Vlastně mě
obecně zajímají vaše názory, obzvláště na téma Quake 1 vs. Q3Test a podobně.
Osobně prorokuji Q3 jen to nejlepší, je však zřejmé že téměř tříletý zvyk
udělal své a sebelepší hra nedokáže odlákat mnohé fandy Q1 od jejich miláčka, na
kterého jsou zvyklí.
Co se mi na Q3Testu
líbí: efekt
quad-damage (průhlednost skrz úzkou zeď či zem), krásné modely zbraní, q3test2,
čtvereček nad hlavou při vstupu do menu, rychlý respawn zbraní atd. (i když má i
své nevýhody), jumpady (náhrada těžkopádných výtahů), komentář, personal
teleporter, vyváženost zbraní, rychlost hráčů a kompletně fyzika (i když to zatím
musím zaklepat, to si vyžádá pár dní testů), rychlost enginu (ve čtyřech už to
trochu protestovalo, ale kam se hrabe Unreal), základní zbraň )i když - na začátku
už máte kulomet!) a je toho ještě moc.
Co se mi na Q3Testu
nelíbí: raketomet
(chtělo by to o fous účinější a především vzhledově poněkud vylepšený),
velká část zvuků, všechny krabice s municí (vzájemně podobné a navíc ošklivé),
málo levelů :-) a pár by se toho snad ještě našlo, ale ne moc :-).
A pár tipů na
závěr: 1.)
Máte-li jakoukoliv 3DFX kartu a problémy se spuštěním, stahujte drivery z TÉTO stránky! Je třeba je
nainstalovat do tempu a pak klasicky zaktualizovat přes display properties. Zkoušel jsem
to na třech počítačích a všude to fungovalo, i když id Software tuším doporučuje
stahovat několik desítek MB velký GLSetup. 2.) Nemáte-li možnost vlastního
deathmatche, na konzoli napište "demo q3test1" či "demo q3test2" -
přehraje se vám demo nahrané přímo v id Software (necháte si ujít příležitost
vidět při hře Johna Carmacka a Briaha Hooka?;). 3.) Chcete-li udělat dobrý skutek,
napište mail na q3feedback@idsoftware.com
a popište případné bugy či vaše návrhy na vylepšení hry (samozřejmě v
angličtině:-) - to je ostatně důvod proč tu ten test je! 4.) Napsali mi dva lidé,
že jim po stažení test verze z místního mirroru tento hlásil CRC error. Nevím v
čem je chyba, pár dalších mi za download děkovalo, každopádně můžete využít
dalšího českého mirroru
jednoho herního časopisu (díky). 5.) Konzole
umožňuje spoustu tweaků rychlosti hry a dalších možností, navštivte tedy TENTO seznam, kde se
například dozvíte, že příkaz "cg_thirdPerson 1" umožní vidět hru v
third-person výhledu. 6.) Chcete zkusit teamplay? No problem - spusťte hru, zadejte
postupně "set teamflags 3", "set dmflags1" a nakonec "map
q3testX". hráči nyní pdoel barvy dresu hrají v týmech. 7.) A na závěr - tyto a
další spoustu typů naleznete na skvělé a hlavně aktualizované stránce na Bluesnews. |
|
12-05-1999 | 23:50 [ Ze světa ] |
Stručně |
- GT Interactive v rámci E3 udělali speciální nabítku ve svém internetovém obchodě, která svými
doslova šílenými cenami stojí za povšimnutí! Duke Nukem: Atomic Edition za 10
dolarů (350 korun), Unreal za 20 (700 korun!!!!), kompilace Kill a Toon se vším co
vyšlo kdy na Dukeho rovněž za 20. Nejlepší je ovšem nabídka 4 titulů ze skupiny
zhruba dvaceti za 20 dolarů (opět pouhých 700 korun!). V této skupince najdete Doom 2,
Ultimate Doom, Final Doom, Blood, Hexen: Beyond Heretic i Deathkings of Dark Citadel a
další!! Máte-li kreditní kartu, byl by to hřích nevužít, obzvláště když vaše
objednávka přesáhne 30 babek, to vám totiž ztrhnou deset dolarů. GT se zbláznili!
Juchůůůů!
- Ritual zveřejnil oficiální web
stránku pro F.A.K.K. Heavy Metal. Zatím tam toho moc není, ale pro fandy je to
must-see. |
|
11-05-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Q3TEST mirror, první dojmy a hlavně další plány id Softu! |
Po celodenní honbě jsem se (nakonec díky Drakenovi z Levelu, díky!;-)
v šest odpoledne, tedy "deset hodin poté" konečně dostal ke Quake III Areně
a mohl sám okusit to o čem ostatní básnili. A všichni měli do posledního puntíku
pravdu - taková Daikatana se s tímhle nedá vůbec srovnávat. Q3Test obsahuje dvě
úrovně přičemž, což mne překvapilo nejvíce, jsou obě univerzální a vhodné už
pro 2 a zároveň i pro více než 8 hráčů. Q3test1 je klasický quake level tak jak
jej známe - členitý, originální a zároveň intuitivní, přirovnal bych jej trochu k
DM2. Druhý level je daleko originálnější, těžko se dá k něčem přirovnat snad
jen k hipdm1 - obsahuje teleporty a jumpady (ty na pohled působí velmi pozitivně),
vidíte jej ostatně na prostředním screenshotu. Grafika je výborná, ba co víc -
engine je velmi nenáročný, na P2 Celeronu 400 s TNTčkem mi v pohodě běhal i v
1024x768, šlo však jen o zkoušku, uvidíme jak obstojí v normální síťové hře.
Jinak prostředí, zbraně a všechno na mne udělalo velký dojem, myslím že to bude to
pravé pro všechny hardcore hráče a rychlostí budou příjemně překvapeni i ti z
vás, kteří dosud zůstávali u prvního dílu. Věřím, že se opět všichni
sjednotíme a česká Quake scéna dostane grády jako před pár lety :-). Vlastně
jediné co se mi příliš nelíbí jsou zvuky, ale ty ještě beztak doznají razantních
změn ...
id Software, přesněji John Carmack ve svém planu, naznačil, co můžeme čekat v
nejbližších měsících. Než se dočkáme skutečného dema a plné verze, nejprve
vyjdou TŘI testovací verze. První s jedním tournament levelem 1on1, druhá s
původními dvěma levely, ale s všemožnými teamovými pravidly (zatímco v prvním
případě půjde jen o update, zde budeme muset kvůli novému formátu map stahovat
všechno znovu), nakonec pak vyjde test verze pro single-player s boty a žebříčkem.
Teprve pak demo a hra, které se za stávajících okolností jen velmi těžko dočkáme
dříve než na podzim a i to je dost možná optimismus. Nechme se překvapit, pravidlo
č. 1 říká - je-li sebevíce odkládaná hra dobrá, po vydání si na to nikdo ani
nevzpomene, je-li hra špatná, nepomůže jí ani svěcená voda, natož dva měsíce
trvající vývoj ;-).
Mirrory
(22MB): Lokální mirror zde
na Quake-CZ, cdrom.com,
epix.net
(USA), surrey.ac.uk,
sunsite.uk,
compulink.uk
(Británie), joystick.fr
(Francie), quake3planet.de
(Německo), saunalahti.fi
(Finsko), sunet.se
(Švédsko). |
|
11-05-1999 | 22:00 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Jason Hall ve svém
planu zveřejnil tří screenshoty z druhé generace Monoliťáckého enginu Lithtech,
který se podle jeho slov vyznačuje velmi kvalitní schopností zobrazování indoor i
outdoor prostředí.
- Co se týče E3, na 100% se zde bude prezentovat čtvrtý díl Tomb Raideru, i když jen
za zavřenými dveřmi, což je dobře, alespoň s tím nebudou otravovat normální lidi.
Co je ovšem zajímavější, drby o bondovce od EA na Q3 enginu se zdá se potvrdili,
mám jisté informace že na tom opravdu "něco" je! Z rozhovoru s
Ravenem na Avaultu je rovněž zřejmé, že jejich StarTrek hra bude využívat novou
technologii, což při historii Ravenu znamená jediné. Ano, Q3.
- Na webové stránce LA Times se objevil zajímavý
článek o ziscích z prodeje počítačových a video her. Je zde použita
konfrontace mezi filmem a hrami a čísla hovoří jasně - v loňském roce hry vydělali
6,3 miliardy dolarů, filmy jen o půl miliardy více. A příští rok bude hůř ...
- A ještě něco čísel a byznysu - v USA se Voodoo3 dočkalo obrovského zájmu, v
prodejnosti obsadilo první tři místa (na první příčce je V3 3000 AGP, na druhé V3
2000 PCI, na třetí V3 2000 AGP) a nejbližší konkurenci překonal třetí v pořadí o
450% co do prodaných kusů! |
|
11-05-1999 | 12:15 [ Ze světa ] |
Q3TEST OUT! |
Neděle svou šanci na slávu propásla, o pár minutek mělo smůlu i
pondělí, do herní encyklopedie se tedy zapíše 11. květen, kdy v 7 hodin 7 minut
našeho času (tj. pár minut po půlnoci tamního) vyšel Q3Test pro Windows platformu.
Momentálně nejsem schopen nikde najít volný mirror, podle tradice jsou zahlceny jak
cdrom.com, tak vše ostatní, štěstí můžete zkoušet na jakýchkoliv mirrorech PlanetQuake,
3dfiles nebo VoodooExtreme. Jakmile stáhnu a nahodím mirror,
budu informovat. Stay with us .. |
|
09-05-1999 | 20:15 [ Ze světa ] |
Q3TEST dnes? |
John Carmack i někteří ostatní z id Software se nechali slyšet, že
bychom se mohli dočkat Q3Testu již dnes večer, což znamená zítra ráno našeho
času. Podle posledních zpráv
je sice k dispozici release candidate, termín však bude dodržen jen v případě
ideálního průběhu, takže to neberte jako nějaký závazný termín. V každém
případě můžete očekávat během několika málo hodin po vydání zřízení mirroru
zde na Quake-Cz. Do té doby tedy zatím jen čtěte recenzi Q3Testu
(verze pro MAC) od Threshe, stahujte
drivery pro všechny akcelerátory od 3DFX optimalizované pro Q3A (pozor, Voodoo 2
karty prý vykazují nějaké problémy a nejde s nimi spustit Q1 ani Q2), případně
zjistěte proč id Software s
Q3Testem tak najednou spěchá :-). |
|
09-05-1999 | 20:15 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Vůbec první oficiálně ohlášenou hrou využívající Q3 engine
(alespoň co si vzpomínám) je FAKK2 od Ritualu!! Na GameSpotu je k dispozici první screenshot (ehm:-) a
především rozsáhlé
preview se spoustou zajímavých informací. A když už jsme u GS, je tu i stejně
zajímavé preview hry KISS:
Psycho Circus.
- Na adrese www.unrealcontest.com se
rozjíždí soutěž o 150 tisíc dolarů pro tvůrce levelů, skinů a modů apod. pro
Unreal a Unreal Tournament. Soutěž je bohužel jako obvykle uzavřena pouze pro
obyvatele Severní Ameriky, vzhledem k super lákadlu však můžeme čekat na skvělé
úpravy od amerických přátel.
- Na Avaultu je video ze System Shocku
2, které bude prezentováno na E3! Má 3 a půl minuty a je 17MB velké. Pokud o SS2
nic nevíte, pak čtěte preview
na Next-Generation. |
|
05-05-1999 | 23:05 [ Ze světa ] |
Unreal Tournament (exkluzivní screenshoty!!) |
Skutečně hodnotných zpráv je málo, takže si je musím sám
"vyrábět". Po včerejším editorialu (díky za pozitivní odezvu i když jí
moc nebylo:-) je to však dnes ještě větší bomba - mám tu tři exkluzivní
screenshoty z Unreal Tournamentu a pár názorů přímo od pramene (díky Simone). Unreal
Tournament JE kvalitní hra, která je evidentně velmi podobná Quake III Areně, takže
jen zmíním to v čem se od ní liší - na rozdíl od Q3A, kde se podle všeho objeví
jen klasický deathamtch s týmovou a maximálně CTF variací je zde toto vše a navrch
tři zajímavé modifikace - Assault, Domination a Last Man Standing. Všechny tyhle
variace ovládají boti, které navíc můžete plně ovládat (hlídej vlajku, krej mi
záda apod.). Jejich inteligence je již nyní poměrně obstojná, do července, kdy bude
hra vydána se očekává další razantní zlepšení, takže právě v tomhle vidím
největší výhodu UT (navíc, popravdě - nemyslím že Q3A vyjde dříve než v
září). Mise jsou výborně navržené (klasické DM mi přišly "obyčejné"
mise pro uvedené úpravy však nemají chybu), grafika mírně vylepšená, no nebudu
předbíhat, posuďte sami. Apropó, recenzi naleznete v GameStaru, který vychází v
polovině května!
Velké verze mají cca
100kb! Vlevo CTF mise se skvělým zasazením,
uprostřed puška sniperka, vpravo výborně vyřešený interface. |
|
05-05-1999 | 23:05 [ Ze světa ] |
Reklama Quake III Arena |
A aby těch
obrázků nebylo málo, mám tu ještě jednu lahůdku - v nejnovějším vydání
amerického PC Gameru je čtyřstránková reklama na Quake III Arenu. Což o to, na
klasické slogany Activisionu jsem si už zvykl - "Forget about the second coming,
prepare yourself for the third!" je stejně skvělý jako ty předchozí. Šokován
jsem byl naprosto úchvatnou momentkou, kterou jsem si zkrátka nemohl nechat pro sebe
(velká verze má 130kb!). Posuďte sami jak to možná i u vás bude vypadat až Q3A
vyjde. Na dalších stránkách je také jakýsi "to do" list, který je třeba
ještě vyřídit, než si sednete nadosmrti k počítači - koupit trvanlivou stravu,
rozejít se s přítelkyní, vyvenčit psa, zásobovat se vonými stromečky, nainstalovat
díru pro poštu do vstupních dveří, zrušit novinové předplatné atd. atd. zkrátka
úžasné!
BTW: Q3Arena TEST pro PC stále nikde, sice prý není problém rozchodit Linux verzi pod
jakýmsi programem i pod Windows, přesněji pod programem (systémem? nevím, nerozumím
..) FreeBSD. Návod na to naleznete ZDE, každopádně to určitě
nebude to pravé ořechové, však to znáte. |
|
04-05-1999 | 22:35 [ Ze světa ] |
Editorial #1: Násilí v počítačových hrách - Pohled z druhé
strany |
Po čase je tu opět jedna nová rubrika, uvidíme jak dlouho mi vydrží
;-). Tentokrát se nebude věnovat konkrétně Quaku, ale vždy nějaké aktuální
události, který daný týden hýbe herní komunitou či zkrátka něčím co mne
napadne. Budu se snažit psát jeden článek týdně, uvidíme co se z toho vyvrbí.
Napoprvé jsem sepsal něco o notorickém tématu, násilí - věřím však že to bude
trochujiné čtení než ony desítky článků, které jste na toto téma v poslední
době četli. Napište mi jak se vám nápad a tento díl líbil ...
takže hup - Editorial #1 |
|
04-05-1999 | 22:35 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Na Unreal Tournament jsem zapomněl, screenshotů a dalších informací
se tedy (doufám - snad dostanu svolení) dočkáte zítra. Dnes si tedy zatím pročtěte
další z mnoha ohlédnutí za historií
3D stříleček, tentokrát na 3DGaming - není špatný, ale už jsem četl (a
myslím že i psal;) lepší.
- Vyšla první verze (a hned 1.00, super!) zajímavé úpravy pro Heretic II - Heretic Fortress. Jde o něco mezi CTF a
King of Hill. Jak z názvu vyplývá, jsou tu i classy (celkem 7) a vše vypadá skvěle!
- Nějak se v tom nevyznám, Interplay ohlásil svůj line-up her na E3, nějak mi tam ale
chybí Kingpin. Takže se asi dočkáme jen Giants a Messiah. U Sierry potěšili více -
poprvé zde bude vidět datadisk k Half-Life a také Team Fortress II, nic jiného se
ostatně ani nečekalo. Jinak se E3 nezadržitelně blíží, vypukne to příští
středu ... |
|
03-05-1999 | 22:35 [ Ze světa ] |
Unreal 224 |
Po dlouhých měsících čekání jsme se konečně dočkali velmi
očekávaného patche pro Unreal. Již minule si sice mohli zahrát i majitelé jiných
karet než 3DFX (pokud si vzpomínáte, v krabici podporoval Unreal jen Glide), teprve
nyní je však podpora OpenGL opravdu kvalitní. A řeknu vám, vlastníte-li Rivu TNT,
rozhodně to minimálně spusťte, není vyloučeno že budete velmi příjemně
překvapeni a pustíte se do hry znova. Mezi další velké novinky patří
implementovaný systém vyhledávání serverů podobný GameSpy a s tím související
údajné razantní zrychlení samotné síťové hry, za zmínku jistě stojí i
technologie "Level of Detail", která při různé vzdálenosti zobrazuje
různou kvalitu textur a modelů, což má samozřejmě za následek optimalizovanou
rychlost. Změn je ještě mnoho (některé recenze dokonce
zmiňují razantní zlepšení v AI), jejich kompletní seznam naleznete ZDE, samotný patch si pak
určitě nahrajte z cdrom.com,
bluesnews.com, demon.net
(UK), vše samozřejmě 7MB. nicméně upozorňuji, že se i v 224 nachází řada chyb a
že se chystá 225ka - stávající patch prý nefunguje například s Voodoo3 kartami...
Když už jsme u Unrealu, neodpustím si pár vět k Unreal Tournamentu - podle
posledních zpráv byl UT odložen na polovinu července, vy se však již v příštím
čísle můžete těšit na recenzi v GameStaru, který ji dostal po britském PC Gameru
jako druhý na světě. I to svědčí o neskutečném konkurenčním boji, který tu
momentálně panuje - samotného mne příliš netěší recenzovat něco, co bude vydáno
až dva měsíce po vydání magazínu, koneckonců však jde o kvalitní review kód, tak
co. Samotná hra mne velmi příjemně překvapila, konkurence je však momentálně
tuhá, takže se nechte překvapit jak to dopadne ;-). Zítra se pokusím získat
povolení na pár exkluzivních screenshotů pro Quake-CZ (ještě mám v paměti jak to
dopadlo minule). No a na úplný závěr preview
mission packu "Return to Na Pali" z Avaultu, tenhle datadisk prý vyjde ještě
v květnu. |
|
03-05-1999 | 22:35 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Na loonygames.com
začal rozsáhlý feature o Ravenu Softu s historickými informacemi (zajímavými),
druhá část doplněná prý i o exkluzivní info o Soldier of Fortune (tuhle gamesu
nepodceňovat!!) bude následovat ve středu.
- Pro verzi pro MACy vyšel Q3Test i pro Linux, čekáme už tedy jen my zoufalci s
Windows. Majitelé Linuxu nechť se okamžitě přesunou SEM!
- WardSix vydali patch pro svou nedávno vydanou
demoverzi Dawn of Darkness, podobně i tým Maverick vydal speciální DM verzi
westernového TC Wanted!. Obé naleznete na
patřičných adresách. |
|
29-04-1999 | 23:55 [ Ze světa ] |
John Carmack a jeho ego™ |
Před časem jsem se tu rozplýval nad rozhovorem s Johnem Carmackem v
časopise Next-Generation. Slíbil jsem, že jej přeložím, ale bohužel se mi nedostalo
času (omlouvám se za plané sliby, nesnáším to a vynasnažím se neslibovat nic co
nesplním:-). Naštěstí jej Next-Gen nyní otiskl v původním znění na
své internetové stránce, takže si jej mohou přečístt alespoň ti co ovládají
angličtinu. John Carmack něm nechává nahlížet pod pokličku id Softu, dělí
se o spoustu názorů na různé herní a počítačová témata a vůbec, je k
zulíbání :-). Čtěte - dozvíte se kolik ve svém životě utratil za rychlá auta, co
udělal když měl strach že jej jednou přestane bavit programování, jak tráví
volný čas, pro koho dělá hry, jak se mu líbil Half-life, co je špatného na NURBS a
mnoho dalšího! Zde je alespoň část ...
NG: Většina lidí ve vesmíru 3D
stříleček je motivována snahou porazit tě, co motivuje tebe?
John Carmack: Vlastně jsem o tom zrovna
před týdnem přemýšlel. Sledoval jsem tu armádní reklamu "be all you can
be" a všechno okolo. A ač to zní otřepaně, přesně takhle já žiji už
nějakou dobu. Je to už opravdu dlouho co jsem se naposledy zblízka podíval na ostatní
lidi - firmy, technologie, cokoliv .. - a řekl si "tohle je konkurence". Teď
je tohle všechno přímo u nás, takže vše probíhá interně. Já sám se pravidelně
kontroluji a zhodnocuji co jsem učinil dobře, co špatně a co lze vylepšit. Proto si
myslím, že nacházím dostatek motivace sám u sebe bez toho abych se trápil nad tím
co dělají ostatní. A jsem si naprosto jistý, že právě tohle mne chrání před
obrovským stresem. Zjistil jsem, že jsem přestal sledovat mnoho webových stránek,
protože mne otravovalo když lidé psali různé věci, které třeba nebyly pravdivé.
To se stávalo hlavně tehdy, když se fandové snažili něco prosadit - "tohle je
skvělé, tohle udělej, tohle nás všechny posadí na zadek". Nic takového
nepotřebuji slyšet.
NG: Myslíš že je kvalita tvojí
práce a práce id Softu ovlivněna tím, že jste na špici a nemusíte se tedy
pozastavovat nad tím co dělají ostatní a co se děje v byznysu?
John: Myslím, že máme výhodu v
tom, že máme dostatek důvěry ve vlastní rozhodnutí. Je jistě možné udělat něco
kvalitního tím, že se podíváte za svá záda. Řeknete si "tohle jsou věci,
které dělají všichni" a odsud začínáte. To je samozřejmě běžná cesta
vývoje a existuje mnoho velmi kvalitních projektů, které tímto způsobem vznikly. Ale
jednou za čas se na to prostě musíte podívat s odstupem a říci si " OK, je čas
udělat něco co ještě nikdo neudělal". A tady se do značné míry stavíte do
velmi riskantní situace, protože je možné, že strávíte mnoho času něčím, co pak
nebude fungovat. Pokud se omezujete na něco co už ostatní dokázali, je to téměř bez
rizika. Ano, stále je to obrovský kus práce, ale když chcete jít dopředu a udělat
důležitý krok do neznáma, pak se připravte na mnoho nesplněných termínů,
nereálných funkcí o kterých jste si mysleli že jsou snadné a podobných věcí.
NG: Dokážeš oddělit Johna
Carmacka programátora a Johna Carmacka člověka?
John: Ne, v žádném případě.
Programování je smysl mého života a já si to rozhodně nevyčítám. Spousta lidí
kolem vás říká "Nevěnuj tomu tolik času, měl bys zkusit všechno". Ale
vybalancovaný život je podle mého přeceňovaný. Chci říct, já jsem opravdu,
opravdu dobrý v tom co dělám a to my poskytuje obrovské zadostiučinění. Jsem
schopen posunout dál nějaké hranice a proto jsem šťastný a neohlížím se na to že
se celý můj život točí kolem programování. |
|
29-04-1999 | 23:55 [ Ze světa ] |
Prey is dead? |
BitchX, která často nelže zveřejnil (jo, je to chlap!) na své sajtě, že byl ukončen projekt Prey! GT
Interactive jej přestala podporovat a ani v 3D Realms na něm nikdo nepracuje. Pokud je
tato informace pravdivé, je téměř jisté, že 3D Realms začali pracovat vedle Duke
Nukem Foreveru na dalším projektu, přecijen nevyužít geniální mozek Corine Yu,
která do 3DR přišla z ION stormu by byl obrovský hřích. Prey vypadal velmi
nadějně, na loňském E3 se dočkal velmi slušné odezvy, nikdo však nikdy neviděl
hru, ale pouze engine, proto je možné, že přecijen veškerá práce nepřijde vniveč,
ale bude zcela či zčástí použita jinde. |
|
29-04-1999 | 23:55 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Na dnes již legendárním Dallas Observeru proslulém causou ION Storm
se objevil další zajímavý
článek ve stejné záležitosti, který je spíše shrnutím, co se v této cause
událo v posledních týdnech. Jednak je v něm komentován momentální status Daikatany
(oficiální release date "léto", neoficiální "podzim"), autorka se
zde zmiňuje i o názoru šéfa Eidosu na ION Storm ("držte huby a dokončete
hru"!;)), dozvídáme se, že v IONu stále pátrají po zdroji úniku oněch
skvělých e-mailů (pokud jste to tehdy propásli, ČTĚTE, je to
úžasné počteníčko!) a na závěr je tu ještě komentář sympaltického Mika
Wilsona: "Ať jdou do prdele" ;-)). Život je krásný, když se cizím
nedaří, viďte ...
- Týden s Q3A na GameSpotu UK pokračuje, čtěte spoustu článků
a prohlédněte si také jeden nový
screenshot (nenávidím tu jejich velikost). A ještě ke Q3A, TOHLE je
opravdu k popukání ;-).
- Zítra prý vyjde nová verze Heretic 2 Enhancement Paku, ve kterém bude opravena řada
chybek, vbloudivších se do verze minulé. Hrajete-li tedy H2, nebo provozujete-li
server, určitě se nezapomeňte mrknout na www.hereticii.com. |
|
26-04-1999 | 22:35 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Tak kolikpak počítačů dneska asi podlehlo CIHu, jen se pochlubte
;-). No nic, do práce: Blood 2:
Relevations je jedna z mála úprav pro Blood 2, což je škoda - jde o single-player
datadisk (tuším že volně šiřitelný, ale jistě to nevím), který se snaží
atmosférou vrátit ke skvělému prvnímu dílu. Relevations jsou ze 75-ti % dokončeny,
na uvedené stránce naleznete spoustu sexy screenshotů a informací.
- U Bloodu II ještě zůstaneme, jeden z klíčových členů týmu a celého Monolithu,
Jay "Shade" Wilson opouští řady Lithu a přemisťuje se do Cavedogu, kde bude jako "act designer"
pracovat na zatím nepříliš medializovaném, ale jistě velmi zajímavém (vzpomeňte
na Half-Life pasovaný do role outsidera) Amenu.
- Na warezu vyšla upravená verze Quake III Testu, která funguje na PC! Nemám žádné
informace o jejích kvalitách, chybách apod., sám si počkám na PC verzi. A nečeká
se mi nejlépe - obzvláště když se na Bluesnews objevili 2 nové screenshoty
(nikoliv z MAC verze) a na britském GameSpotu začíná týden s Q3 (již dnes zde
naleznete rozhovor s
Carmackem). To mě zabije!
- Zajímavý rozhovor s Ridahem, bývalým autorem Erasera (bot pro Q2), nyní
programátora Xatrixu naleznete ZDE.
Dozvídáme se množství zajímavých informací především kolem Kingpinu a jeho AI
... |
|
22-04-1999 | 22:15 [ Ze světa ] |
Descent III OEM dojmy |
Jak jsem včera slíbil, nainstaloval jsem Voodoo3 a zkusil Descent III. Popravdě řečeno
mé dojmy nejsou příliš pozitivní, i když uznávám, že to není způsobeno samotnou
hrou, ale jejím neuvěřitelně idiotským nastavením. V programu totiž nelze nikde
invertovat myš a i její maximální sensitivita je zhruba poloviční než bych
potřeboval. Z těchto dvou důvod bohužel nemohu objektivně ohodnotit hru, neboť jsem
byl právě těmito chybami znechucen a jakkoliv snad je možné se špatně nastavenou
myší hrát klasickou 3D akci, Descent opravdu ne :-). Doufejme že se autoři v plné
verzi ze svých chyb poučí (případně mne někdo vyvede z omylu a řekne mi jak na to
- hovada která by neumožnila v 3D akci invertovat myš snad neexistují, takže to tam
je někde pekelně zakukleno, ale kde?;). Jinak jsem však rád, že autoři nepřešli na
trochu kýčovitý styl křiklavě barevného Forsakenu a zůstali u klasiky. Už v
prvních místnostech mi bylo jasné, že to bude se správným ovládáním nářez.
Grafika je tedy fajn a i když je Voodoo asi navždy odsouzeno k "vyblitým"
barvám, oproti V2 se to trochu zlepšilo.
Příjemná zpráva na konec - právě dnes vyšlo nové demo na Descent III, které
obsahuje jeden zbrusu nový level pro single a další pro multiplayer. Download naleznete
ZDE
(Německo), ZDE
(US - oficiální mirror) nebo ZDE (US - cdrom) - vše
38MB, v případě jakýchkoliv potíží klikněte SEM (faq). |
|
21-04-1999 | 22:15 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Dawn of Darkness se zdárně blíží ke konci - zítra bude vydána
hratelná demoverze. Refreshujte stránku hry
a stránku autorů, podle toho co jsem viděl v
novinářském demu budete nadšeni.
- Vyšel patch 1.04 pro Wages of Sin a také nová verze zdrojáku pro totéž. Obé
naleznete na Sinovské stránce Ritualistic.Com.
- Na oficiální stránce ke hře
Aliens vs. Predator se objevil 20MB velký trailer. Vzhledem k názvu hry se dá
očdkávat že nabídne opravdu zajímavou podívanou :-). |
|
21-04-1999 | 22:15 [ Ze světa ] |
Blood II zdroják a toolsy |
Monolith Productions po
mnohatýdenním vyčkávání (zdržení zdůvodňovali čekáním na povolení od GT
Interactive, majiteli práv na všechno kolem Bloodu) konečně vydali zdrojový kód a
nástroje pro Blood II. Nyní už tedy prakticky nic nebrání rozjetí kolotoče
add-onů, modifikací, pravidel či třeba jen modelů a textur, i když pokud vím,
chytřejší si už poradili s nástroji pro Shogo, které se příliš neliší.
Konkrétní informace a download naleznete ZDE , celková velikost obou souborů
se pohybuje kolem 6-ti MB. |
|
21-04-1999 | 22:15 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Steve Thoms z Nihilistic před časem zkonvertoval The Edge, první Q2DM
mapu do Quaka 1 (pokud jste to tehdy propásli, download ZDE), dnes
vydal další remake naruby, Frag Pipe, což je Q2DM3, opět v konverzi z Q2 do Q1.
Download ZDE.
- Martinek na MVS založil novou e-mailovou
konferenci, zájemci se mohou na jeho sajtě snadno připojit. Tamtéž najdete prý bezva
nový level pro Quake 1, což už je dnes jaksi rarita, takže do toho.
- Randy Pitchford z Gearboxu (dříve RBR) se zmínil, že bude na E3 (bohužel i bohudík
nejedu;) prezentovat svůj mission pack pro Half-Life, Valve rovněž vyzval všechny
autory modifikací, aby se se svou prací pochlubili - nejlepší opět pozve na E3
prezentovat. V této souvislosti doporučuji zajímavý rozhovor s Newellem
z Valve.
- Vývoj nadějné third-person 3D akce Drakan se blíží ke konci - 7. května bude na oficiální stránce vydána demoverze, jejíž
součástí bude rozsáhlá soutěž o stovky hodnotných cen. Podobně se blíží ke
konci vývoj Shadow Mana od Acclaimu (vyvíjí Iguana), o tom však někdy jindy.
- Trochu se zpožděním, ale přeci - na Ritualistic (takže jde o Sin) jsem objevil
zprávu, že vyšel bot Redemption ve
verzi 1.00 - nyní po něm tedy skočí i ti co odmítají betaverze. Tedy například j.
A mimochodem, pokud máte kreditku a Sina ještě z nějakého důvodu nikoliv, na EBWorldu si jej můžete objednat včetně mission
packu za pouhých 30 dolarů (cca 1 tisíc korun). To jde, ne?
- Přinesl jsem si domů Descent III OEM verzi přibalovanou k V3 (mimochodem, bylo tam i
CD s potiskem Unreal Tournament na němž byl starý Unreal - zřejmě to nestihli:-)) s
tím že vás s ní seznámím, bohužel nefunguje ani na TNT ani na záložní Voodoo1,
takže musím zítra testnout v redakci na Voodoo3. Info tedy čekejte zítra ... |
|
19-04-1999 | 23:45 [ Ze světa ] |
Stručně |
- Stále tu jsem, jen se nic extrémně důležitého neudálo,
takže jsem jen hodil staré novinky tam kam patří - stále také napjatě čekáme na
Q3A Test. Vyšel však nový GameStar. Kromě recenze na Requiem: Awenging Angel, tedy na
hru, která by vám jisto-jistě neměla uniknout nezapomeňte nalistovat druhou
(poslední) část návodu na tvorbu úrovní, jejíž součástí je také soutěž mj. o
Voodoo3 - podstatou je samozřejmě vytvoření nejlepší úrovně na Quake-enginové
hře. Hodně štěstí ...
- Když už jsme u toho Requiemu - na fandovské stránce Requiem-HQ by vám neměl
uniknout dodatečný tajný
level, který je jen 400kb velký a nachází se zde také jakési preview technology
video z Requiem 2. Sice jsem to ještě neviděl a nevím tak jestli to stojí za to či
to není nějaký vtípek, zájemci však stahujte ZDE.
- Z důvodu neuvěřitelně smolného zničení praovního i obou záložních disků
došlo ke zrušení projektu GL Doom Briana Lewise. K tomu se vyjadřuje jen opravdu
těžko, přeberte si to sami :-((. |
|
15-04-1999 | 22:30 [ Ze světa ] |
Half-Life mission pack |
Sierra Studios před pár minutami oznámila, že připravuje na
podzim tohoto roku mission pack pro Half-Life, jehož autorem bude tým Gearbox známý
dosud pod názvem Rebel Boat Rocker. Half-Life je nejúspěšnější hra loňského roku
nejen podle kritik (přes 40 publikací jej vyhlásilo "hrou roku"), ale také
podle prodejnosti - od listopadu až dodnes stále okupuje nejvyšší příčky
žebříčků prodejnosti po celém světě a na rozdíl od řady ostatních titulů
třeba říci, že zaslouženě. Je potěšující, že se vedle Team Fortress 2, který
byl ze statusu add-onu změněn na plnou hru chystá normální mission pack se
zaměřením na single-player. Poměrně překvapivé a odvážné rozhodnutí se týká
hlavní postavy - děj se sice vrátí do Black Messa Research Facility, ale namísto
Gordona Freemena budeme tentokrát v roli vojáka. Podtitul datadisku je "Opposing
Force" a nevím jak vy, já se nemohu dočkat, jsem velmi zvědav jak si s reputací
Half-Life poradí jiná firma než geniální tvůrci Valve Software. |
|
15-04-1999 | 19:55 [ Ze světa ] |
Quake III Test BRZY |
Graeme Devine updatoval svůj .plan a jak
se zdá, začíná přituhovat - dozvídáme se, že se Q3TEST blíží svému vydání,
hrubý produkt je v podstatě dokončen, zbývá už jen jej řádně otestovat, což je
na id Softu i Activisionu a těžko odhadnout jak dlouho to bude trvat, možná pár dní,
možná i dva týdny. Každopádně začínejte čistit myši, dejte chvilku oddechnout
prstům, protože pak na to nebude čas a vůbec se jaksepatří připravte. Q3TEST bude
obsahovat 2 multiplayerové arény, které se budou poté nacházet i ve hře. Q3TEST
nebude obsahovat boty. Q3TEST bude obsahovat kód pro Win32, Linux i Mac. Toť vše,
vezměte krk, že se vše dozvíte včas právě tady ... |
|
|