Kódování
Změna kódování češtiny těchto stránek.

Quake-CZ ...od hráčů pro hráče od A do Z o 3d akčních hrách...

InterneXt
Tyto stránky fungují za pomoci firmy IneXt.

22-01-1999 | 22:50   [ Ze světa ]
Stručně

- Soldier of Fortune, příští pecka od Ravenu se konečně začíná trochu odhalovat. Na www.ravenarchives.com najdete jednak kraťoučký rozhovor a především šest screenshotů, které potvrzují tvrzení autorů, kteří chtějí dovést Quake II engine k dokonalosti a využít jeho schopností do posledního puntíku. A mimochodem, je možné že díky spojení Activision a Ravenu bude dalším projektem titul podle Star Treku.
- Pár novinek z ION Stormu - Především začala frontová obrana proti negativním zprávám - k dispozici jsou Romerovy rozhovory v Next-Genu, v PC Gameru ,Gamedaily i CDMagu, svůj díl práce se na Ga-Source pokusil odvést i Todd Porter, kterého však ze lži usvědčil ShugaShack, když se podíval na zoubek jeho tvrzení o "spoustě fan stránek k Dominionu" a našel jedinou, která byla naposledy updatována před dvěma měsící ;-)). V editorialech se o celé záležitosti zmiňují prestižní sajty Wired a ABCNews. Kromě toho byl z IONu vyhozen Steve Pittsenbargar, důvodem prý může být právě článek a únik emailů na Dallas Observeru , o kteréžto věci rovněž jednají právníci IONu a zmíněné publikace. No a na závěr je tu vyjádření pár lidí z Bloodshotu, které je asi vůbec nejzajímavější. jinak ticho po pěšině, očekává se bouřka ...
- Na Next-Generation se objevilo krátké preview Kingpinu, k tomu pak doplňuji pár nových screenshotů na VoodooExtreme - jeden, druhý, třetí.
- Na GameSpotu zase prohlédli chystaný mission pack pro Sin od 2015, které trochu rozvádí v minulosti již zmíněnou přítomnost hoverbajku, tedy jakéhosi vznášedla. Ve hře mu bude věnován poměrně značný prostor, například v multiplayeru se chystají čtyři úrovně přímo pro závody na nich.
- Na Avaultu je podobné preview na Quake III Arenu jako včera na ShugaShack, autorem je další z oné trojice betatesterů. Je zde několik nových poznatků, takže vřele doporučuji. A když už jsme u Areny, ZDE je pár nových screenshotů okenovaných z britského Edge.
- Rovněž na Avaultu je pak i slíbené preview na Unreal-based hru RUNE od HumanHead. Dozvídáme se že bude asi nejpodobnější Hereticu II a že se jí dočkáme v létě 2000. Času tedy dost, textík je to pěkný.

20-01-1999 | 23:50   [ Quake-CZ ]
Návod na Half-Life

Jak jsem slíbil, v sekci "tipy&triky" je k dispozici kompletní návod na Half-Life. Stejně jako v případě Sinu jde o návod původně psaný pro GameStar doplněný o tu trochu cheatů. Věřím, že vám bude k užitku. Teprve nyní jsem si uvědomil, že na Quake-CZ ještě není recenze na Half-Life, pokusím se to napravit v nejbližších dnech, naštěstí to narozdíl od návodu u kterého mě furt někdo otravoval, nespěchá.

20-01-1999 | 23:50   [ Ze světa ]
Quake III Arena mega-preview

Scary z Shuga Shack díky své návštěvě id Softu, kde byl "za" Quake komunitu betatestovat Q3Arenu ví o mnoho více než my. Naštěstí si informace nenechal pro sebe a vytvořit rozsáhlé 12-ti stránkové preview Quake Areny, ve kterém se dozvídáme MNOHO nových informací. Najde o shrnutí dosud známých zpráv, tak jako učinili před pár dny jiný fandové (viz novinky ze 17-01), právě naopak. preview je to ohromně zajímavé a nemělo by uniknout žádnému fandovi. Rád bych jej v nejbližších dnech přeložil, nicméně je opravdu rozsáhlé a já nemám příliš času nazbyt (a koneckonců ani moje angličtina není tak precizní jak by bylo záhodno). Takže uvidíme, zatím pár komentářů (samosebou si nejprve přečtěte preview):

- Scary velmi správně poznamenává, že změny v enginu nemají nijak podstatný vli na hratelnost. Popravdě, prakticky nulový. jedinou podstatnou změnou je přítomnost mlhy (budou speciální levely s mlhou, často bude mlha jen u země) a zrcadla.
- Budeme-li brát Scaryho odhad rozdílu jednotlivých typů (str.3) jako pravdivý, mám výhrady. Rozdíl v rychlosti považuji za jasně nedůležitější takže je-li light-guy o 20% rychlejší než střední a má-li o 10% sníženu hodnotu energie a brnění, připadá mi jako jasně nejvýhodnější. Tedy, možná ne vždy a v každém levelu, ale rozhodně mi za těchto okolností nepřipadají všechny tři tipy jako vyrovnané.
- S velkým potěšením kvituji návrat id Softu k 1on1 mapám - u Quaka II mi velmi citelně chyběly. Velmi mne překvapilo odstranění žebříků, velké omezení teleportů a naopak zavedení plošinek, myslím že však id Soft ví co dělá a mám pocit že to bude to pravé (tedy, u prvních dvou změn jsem si jist, u plošinek ne zas tak moc:-). Mimochodem levelů bude asi opravdu hodně ... což je dobře :-).
- Zbraně - jsem nadšen! Zdá se že to je zlatá kombinace Quaka 1 a Doomu 2 (+railgun z Q2), což je asi to nejlepší co mohlo autory napadnout. Paráda!!! Podobně nadšen jsem i z power-upů, kde mám však výhrady k jetpacku. Naštěstí ještě nejsou rozhodnuti zda ho zařadit či ne - pryč s ním!

19-01-1999 | 23:10   [ Ze světa ]
Nová uneal-engine hra

Začíná jich skutečně řádně přibývat. Na ochranu enginu Quaka II musím připomenout, že na něm byly vždy vytvořeny ryzí a jasné 3D akce, zatímco s využitím Unreal enginu se tvoří i jiné žánry či jejich kombinace - viz například Outdoors Pro Hunter nebo X-Wing Alliance. Skupinu 3D akcí dnes doplnil nový projekt RUNE, který ohlásil Epic spolu s HumanHead. Ti by sice mohli být na první pohled považování za nezkušené zelenáče, ve skutečnosti jde o ostřílený tým vytvořený z bývalých členů týmu Ravenu (mnoho z nich má zářezy za Heretic a Hexen). Nakolik však půjde o "čistou" 3D akci nebo kombinaci s adventurou ukáže teprve čas, v současné chvíli však příběh z prostředí Vikingů poukazuje spíše na to druhé. Hra má být na trhu v roce 2000, více se dozvíme již v pátek, kdy se na Avaultu objeví profil HumanHead a preview hry. Do té doby budete muset vzít za vděk TOUTO krátkou zprávou.

19-01-1999 | 23:10   [ Ze světa ]
Stručně

- U Unrealu ještě zůstaneme - na VoodooExtreme se objevil TENTO screenshot z Unreal Tournamentu, která ukazuje jakým způsobem bude zpracováno vyhledávání serverů. Přímo do hry byl zabudován sepciální UBrowser, který vše přehledně obsluhuje podobně jako GameSpy.
- Slovenský tým Cauldron známý skvělou logickou hrou Quadrax a turn-based strategií Spellcross dnes oficiálně představili svůj další projekt. Je jím 3D realtime strategie Shock Troops. Na webu jsou k dispozici pěkně screenshoty, engine vypadá nádherně, jen škoda že to není pořádná 3D akce ;-). Snad příště ...
- A já si nedám a nedám pokoj - BitchX zveřejnil(a) další zprávy z IONU, v nejbližších dnech pak můžeme očekávat kopii žaloby Boba Wrighta (bývalý spolumajitel) na ION Storm. Dnes je to "jen" nádherné shrnutí posledních dní (všimněte si hlavně označení Toma Halla za jediného rozumného člověka ve vedení a jeho Anarchronoxu za jedinou "sktuečnou" hru).

18-01-1999 | 23:50   [ Quake-CZ ]
Návod na Sin

V sekci "tipy&triky" je k dispozici kompletní návod na Sin. Jde o návod co jsem před měsíce sepsal pro GameStar, doplnil jsem jej však o čerstvé informace, především samozřejmě kompletní seznam cheatů a levelů i s jejich jmény. Pokud si někdy udělám čas (nepočítám:-), možná se vrhnu na "easter eggy", kterých je v Sinu nespočet. Současně s návodem byla aktualizována i hlavnís tránka sekce, která se tak jako první připojuje k novému designu. K přerodu dalších stránek dojde velmi pozvolna a postupně, vždy však půjde jen o změnu hlavní stránky sekce, měnit těch několik desítek html souborů, které tu mám by byla práce na pár týdnů. A málem bych zapomněl - návod na Half-Life, který je myslím ještě zajímavější a atrakvitnější, protože ve hře na rozdíl od Sinu sktuečně řada hráčů bloudí, bude zveřejněn pravděpodobně již zítra ...

18-01-1999 | 23:50   [ Ze světa ]
Demo na Infinity

Začátkem týdne jsme si vyjmenovali komerční add-ony pro Quaka II a hle, už tu máme jedno pěkně rozsáhlé a podle všeho (zatím jsem nezkoušel, ale reference byly pozitivní) velmi kvalitní demo. Společnost Katana Software vydala demoverzi  add-onu pojmenovaného Infinity: The Kai´Ren Threat. Obsahuje 2 single-player úrovní a jednu DM arénu. Doporučuji pečlivě pročíst informace na stránce této Total Covnersion, mylně jsem jí totiž při výčtu považoval za outsidera, podle textu a screenshotů to vypadá hoodně dobře. Demo si můžete nahrát ZDE či ZDE (22MB).

17-01-1999 | 22:00   [ Ze světa ]
Quake III Arena na webu

Hype kolem Q3Areny je den ode dne větší, takže je čas říci si něco o specializovaných sajtách, které se jí věnují. Pomineme-li oficiální server www.quake3arena.com, kde kromě loga a pár čerstvých screenshotů z MacWorld (ještě jsem tu myslím o nich nereferoval, takže na ně mrkněte) nic není, stránek je již nyní více než dost, těch kvalitních však pomálu. Vůbec nejlepší je rozhodně www.q3arena.net, kde jsou na rozdíl od ostatních sajt, kde povětšinou informují i o Q2 novinkách skutečně specializovaní a evidentně své práci rozumí. Ostatně, právě dnes se na jejich stránce objevil rozsáhlý článek Quake 3 Arena Guide, ve kterém na rozsáhlých 12-ti stránkách najdete vše co se o této hře vůbec dá kde vyšťourat. Opravdu úctyhodný projekt! Pokud vám však q3arena.net z nějakého důvodu nevyhovuje, nebo chcete nahlédnout i ke konkurenci, pak doporučuji zvolit další obstojné stránky na adresách arenaquake.com nebo quake3nation.com, velmi zajímavá jsou i auditoria u Scaryho. Jinak se zdá, že vývoj Q3Areny zdárně pokračuje, Scary se dnes na své sajtě zmiňuje že byl celý den na testování v id Softu, takže se zřejmě začíná betatestovat a finišovat. Mimochodem, všimli jste si že v id Software neznají víkendy?

17-01-1999 | 22:00   [ Ze světa ]
Unreal Fusion pack

Ještě než se vrhneme na single-player mapy týdne tu mám pro fandy deathmatche v Unrealu velmi příjemnou zprávičku. Samotný Epic totiž ještě před vydáním slavného 221 patche (který mj. konečně umožní perfektní hru i na Rivě TNT) vypustil add-on s šesti multipalyer mapami. Download ftp.demon.uk nebo ftp.cdrom.com (2,7MB). Zkoušel jsem je, vypadají pěkně, screenshtoy si můžete prohlédnout ZDE.

17-01-1999 | 22:00   [ Ze světa ]
Single-player mapa týdne

Q2> Pro Quaka II tu mám tentokrát opravdu pěkné kousky. jednak je to Escape from the USM Pearly (885kb) od Johna Harveye s výborně navrženým prostředím, ale jen průměrnou hratelností, pak tu je výborný Remains (885kb) od Juha Koisteho, všechno však tentokrát přebíjí starý známý Jonas Lindstrom s celým unitem Premonition of Angron (4,2mb). Toť pro dnešek vše, u ostatních her absolutní sucho ..

17-01-1999 | 22:00   [ Ze světa ]
ION Storm storm aneb "Desing is Law" naruby

Už mockrát jsem si sliboval že zanechám těch plků o byznysu a věcí kolem něj. Zajímá to sice mně, vás určitě méně než klasických herních novinek. Nicméně lahůdka, která se objevila v pátek zkrátka nemá chybu a neměla by uniknout nikomu kdo zná jméno Porter, Romero a ION Storm. Já sám jsem totiž už velmi dlouho nečetl nic zajímavého. Vše začalo již ve středu, kdy se na neherním a seriózním serveru Dallas Observer objevil článek Stormy Weather, který nebývale kvalitním způsobem shrnuje dění v IONu od jeho založení přes causu Dominion a odchod Mika Wilsona až po odchod osmi chlapíků z týmu Daikatany. Ačkoliv šlo o nejlepší článek věnovaný událostem v ION Stormu, sám jsem ho nečetl - měl jsem té causy už dost a těžko jsem mohl očekávat nějaké nové informace. Jenže ... v pátek se na stejném serveru objevily interní e-maily mezi vedením ION Stormu, které se týkají všech důležitých událostí - smlouvou s Eidosem, šmírování v e-mailech zaměstnanců, odkoupení Dominionu apod. Vše je opravdu maximálně zajímavé a stojí za přečtení. Pokud však o celé cause nic netušíte, přečtěte si nejprve zdejší novinku z 9.1.99, případně článek z 3dnews.net, který všechny události věrně shrnuje.

Co se týče mého názoru na věc - je vidět, že Todd Porter je opravdový "hajzlík", ale v IONu se zřejmě ještě stále nachází někdo kdo je mu ochoten se postavit. Někdo totiž musel novinářům předat ony e-maily (jde o komunikaci mezi vedením a tedy zjevně mimo dosah Daikatana týmu, vzhledem k datumu je mimo podezření i Mike Wison) a souhlasit s jejich zveřejněním, jinak by to těžko prošlo i v americké legislativě (tady se ale možná se mýlím). Obsah e-mailů je opravdu kontroverzní a evidentně je namířen proti Porterovi takže bude patrně jednostranně zamířený proti němu, přesto se však nemohu ubránit dojmu, že je to právě a jen on kdo stojí za všemi těmi problémy IONu. Čísla jsou však neúprosná a my víme, že se Dominionu (realtime strategie) prodalo po celém světě zhruba 15-20 tisíc, takže TOTO vyjádření Portera o nějakých 120-ti tisících je opravdu k pousmání. Romero ke všemu přistupuje velmi laxně a je otázka jestli s tím alespoň on, který vlastní největší část firmy, může něco udělat. Na dalším vývoji bude záviset celá budoucnost IONu, jestliže však Porter zůstane, nevsadil bych na ni ani niklák. A co se týče Daikatany, akcie stále klesají. Jak to s ní dopadne se dozvíme již brzy - 12. února vyjde shareware.

17-01-1999 | 22:00   [ Ze světa ]
Stručně

- Na VoodooExtreme je bezva rozhovor s hlavním programátorem Deux Ex (by ION Storm, engine Unreal), Chrisem Nordenem. Chris předtím pracoval v Originu (AH-64D Longbow) a Looking Glassu, takže má dosti zkušeností k využití.
- Verze 6.1 DirectX je venku, download ZDE (cca 6MB), více se dozvíte buď na Microsoftu (tam jsem ale nic nenašel) nebo na skvělé informační sajtě Active Windows.
- Výborná všeobecná herní stránka gagames.com se trochu přetransformovala, takže ony skvělé (a často exkluzivní a nejrychlejší) novinky odteď najdete na ga-source.com. Dnes tam najdete třeba pěkný editorial o BitchX (s nímž nesouhlasím) a comics strip o Threshovi ;-D.

14-01-1999 | 12:35   [ Ze světa ]
Half-Life Day

V průběhu včerejška a dnešního rána došlo na několik velmi důležitých oznamení z kuchyně Valve Software. A protože jde o novinky velmi zajímavé a potěšující, jsem tady i v tuto nezvyklou hodinu, abych o nich referoval. Asi vůbec nejdůležitější je chystané vydání Team Fortress Classic, ke kterému dojde ještě v lednu. Jde o vydání BEZPLATNÉ a jedná se o remake klasické Team Fortress pro Quaka 1 do enginu Half-Life. Je to poměrně dobrý marketingový tah a můžeme to brát i jako demoverzi chystané TF2, nicméně bude "Classic" verze plně hratelná a oproti původní Quake verzi samozřejmě nabídne vizuální zlepšení (samotná hra bude totožná). Takřka současně s TFClassics bude vydán i Half-Life Software Developer Kit, tedy balík utilit, nástrojů a editorů pro další modifikace, který je podle seznamu na PlanetHalf-Life.Com již nyní kolem 50-ti. Jako předkrm tu je premiérový screenshot z Team Fortress Classics.

Tím to ovšem nekončí - právě včera se na serverU Sierry objevil oficiální patch 1.0.0.8. Jak je v poslední době u patchů zvykem, neopravuje jen chyby, ale nabízí i mnoho nového (kompletní seznam změn na PlanetHalf-Life.Com). V tomto případě jsou k dispozici 2 nové multiplayer mapy, dále 3 modely (člen ochranky, zombie a military robot), nový team-play mód a prý znatelné zlepšení rychosti hry přes Internet. Na tomto místě se ještě sluší dodat, že Valve chystá Linux verzi Half-Life dedicated serveru. A na úplný závěr tu je krátký rozhovor s Valve Softem, kterýs e nese v duchu těchto oznámení. Docela mne rozesmála odpověď na otázku proč se rozhodli udělat z TF2 plnou hru na místo původně zamýšleného add-onu: v US prý 25% kupců hru vrátí s tím, že předem netušili že to je upgrade a že potřebují základní verzi :-).

download patch 1005>1008 (2,5mb) - Sunsite (UK), CDrom.Com (US), Sunet (SWE) - na původní verzi z obchodů
download patch 1006>1008 (2,3mb) - Sunsite (UK), CDrom.Com (US), Sunet (SWE) - máte-li již patch 1.0.0.6

13-01-1999 | 18:20   [ Ze světa ]
Soldier of Fortune - první screenshoty

O dalším chystaném projektu Raven Software se toho moc neví. Kupodivu to není další díl jejich "H" série, ale hra Soldier of Fortune vytvořená podle stejnojmenného TV seriálu běžícího v Severní Americe. Raven jej vyvíjí na technologii Quaka II a měl by být dokončen rozhodně ještě letos (v seznamu z minulého týdne chybí, omlouvám se za chybku). Kromě distribuce Activisionu je to zhruba vše co se o něm ví, dnes tu máme dva první screenshoty. Zde jsou - první a druhý ...

13-01-1999 | 18:20   [ Ze světa ]
Stručně

- Máme tu i dva nové screenshoty z Quake III Areny. Jsou sice z lokací známých z ndávno zveřejněného videa, nicéně díky vysokému rozlišení stojí za návštěvu. ZDE je první, ZDE druhý, díky míří na VoodooExtreme.Com.
- Z Epicu míří k nám majitelům Rivy TNT skvělá zpráva - nový patch 221 konečně využijeme i my, ba co více, v rozlišení 1280x1024 to dělá 25 fps. Samozřejmě - bůhví jaká to byla mašina, ale těžko mají něco lepšího než já ;-).
- Na ActionXtreme je rozhovor s Tomem Kudirkou, šéfem týmu 2015, který jak určitě víte dokončuje oficiální add-on pro Sin (v prodeji prý již v únoru). Součástí nepříliš zajímavého rozhovoru (snad kromě odpovědi na otázku "Kdo vás nejvíce ovlivnil?";-)) jsou i dva nové screenshoty.
- Amatérští "levelmejkři" Sidewinder Down vydali nový add-on pro Quaka 2 s šesti DM levely. Všechny mají zabudované rutiny pro Erasera, takže máte příležitost i vy samotáři. Download ZDE (3mb).

12-01-1999 | 23:55   [ Ze světa ]
Nové hry na Unreal-enginu

O seznamu licencí Unreal enginu na serveru PlanetUnreal.Com jsem již před pár měsíci informoval, dnes jsem při zběžné kontrole jen náhodou zjistil, že je aktualizován a obsahuje několik nových kousků, jimiž se počet chystaných her (nepočítaje samotný Unreal a již vydaný Klingon Honor Guard) přehoupl přes deset a zastavil se na dvanácti. Nové jsou čtyři, v podání mně neznámého týmu The Collective, Inc (distribuce GT Interactive) je to Aeon Flux, titul založený na proslaveném (jak kde;) animovaném seriálu s hlavní postavou v podobě hypersexy a hyperdrsné bojovnice a Star Trek: Deep Space Nine, což poněkud nechápu, neboť nedávno získala práva na Star Trek firma Activision. Dále tu máme od Yosemite-Entertainment (na Unrealu tvoří již Navy Seals) zatím nepojmenovaný titul podle dalšího populárního sci-fi seriálu Babylon 5 no a tím čtvrtým projektem je zatím úplně neznámý projekt, který mají vyvíjet HumanHead Studios (uprchlíci z Raven Softu) pod hlavičkou Gathering of Developers. Ačkoliv je zatím vesměs ticho po pěšině (snad až na homepage Aeon Flux, kde jsou již nějaké ty screenshoty), všechny tituly mají za sebou poměrně známé firmy nebo alespoň distributory, což je záruka jisté kvality. Tak jako tak se však nyní daleko více těším na Duke Nukem Forever a třeba Hired Guns, těch bychom se navíc, narozdíl od zmíněného kvarteta, měli dočkat ještě letos.

12-01-1999 | 23:55   [ Ze světa ]
Zdrojové kódy Hereticu a Hexenu

Společnost Raven Software následovala příklad id Software a po Wolfensteinu 3D a Doomu se tak odborná veřejnost dočkala dalších zdrojových kódů z 3D akční hry, tentokrát z Hereticu a Hexenu. Sice se nedá očekávat tak razantní využití jako v případě Doomu, díky velmi podobné architektuře bychom se však alespoň několika projektů dočkat mohli, minimálně bychom jistě všichni uvítali především OpenGL verzi v podání Bruce Lewise. Více informací se v nejbližší době objeví na Doomworld.Com, já jen upozorňuji, že uvolnění zdrojových kódů nemá žádný vliv na samotné hry, které i nadále zůstávají majetkem Ravenu a není tedy povoleno jejich šíření (možnás e vám to zdá jasné, ale po vydání zdrojáku Doomu se mi ozvalo nebývalé množství jedinců dotazujících na plnou verzi). Raven jak vidno na staré hry vůbec nezapomíná, chystá navíc PC konverzi slavné amiga RPG Black Crypt (již nyní je k dispozici demo). Download zdrojáku: Ravensoft (1mb)

11-01-1999 | 23:30   [ Ze světa ]
Komerční mission packy pro Quaka II

Je opravdu s podivem, kolik týmů se po více než roce stále zabývá myšlenkou na vydání komerčního add-onu pro Quaka II. Samozřejmě je to s podivem vzhledem k jejich šancím, k vysněnému cílu se dostane jen několik vyvolených, je to však s podivem i vzhledem k technologii. Přestože však byl z technologického hlediska Quake II již překonán (Unrealem určitě a i Lithtech vypadá velmi dobře), je vidět, že si udržuje obrovskou oblibu mezi quake komunitou i širokou hráčskou veřejností. Pojďme tedy  na tyto projekty hodit oko - řada z nich sice nebude dokončena, vesměs však vypadají atraktivně.

Prvním a tuším nejdéle vyvíjeným je projekt
Unseen od společnosti Tequila Software, která dále vyvíjí mission pack pro Blood II a vlastní "plnou" hru Rough Justice. Unseen je již dokonče a v současné době čeká na schválení v id Softu. Ukázkový level si můžete nahrát na webu, plná verze bude obsahovat 12 single a 5 dm levelů, 13 nových zbraní a rovněž 13 nových monster. Další na řadě je add-on Vengeance, který má na svědomí společnost P.E.G., jíž šéfuje Stevie "Killcreek" Case (nyní v ION Stormu). Projekt je dokončen i schválen a začátkem března jej vydá Wizard Works. Hudbu pro něj vytvořil známý "midi" král Bobby Prince. Třetím a rovněž dokončeným mission packem je Disposable Heroes, který spadá do kategorie "multiplayer only". Autoři, The Coven jsou hrdi na vysoký počet nových levelů (35 -ukázka k dispozici na webu), které doplní původní zbraně a power-upy. nejlépe ze všech IMHO dopadne Dawn of Darkness, o kterém jsem zde jako o jediném zmíněném projektu již obsáhle informoval. WardSix má skvělé zaměstnance i vedení, takže to vypadá skvěle (měl jsem možnost vidět novinářské demo a vypadá super) - pro konkrétní informace zabrowsujte ve starších novinkách, WardSix mimochodem chystá i další Q2based add-on(y), více na jejich webu. Neméně zajímavě vypadá Wanted! od Maverick týmu. Jak název napovídá, bude se odehrávat na dálném západě, takže nabídne na rozdíl od řady dalších zde zmíněných kousků vlastní prostředí. Dále již jen telegraficky - tým Endor Productions chystá add-on Entron: Freedom´s Edge, sci-fi projekt s 13-ti levely, Katana Software pilně pracuje na Infinity: The Kai´Ren Threat a Lethargy Software se hodlá předvést projektem Oblivion. Osm - to je myslím velmi slušné číslo, co říkáte?

11-01-1999 | 23:30   [ Quake-CZ ]
Tak všelijak o ničem ;-)

Sedm posledních dní a sedm aktualizací, to už tady dlouho nebylo :-). V žádném případě to však neberte jako součást oněch změn, zkrátka jsem jen měl čas a chuť. I v budoucnu se budu snažit psát co nejvíce, koketuji dokonce s myšlenkou přizvt k novinkám jednoho kamaráda, často mi totiž po několikadenním mlčení píšete vyčítavé e-maily. Jinak jsem rád, že se změna ujala, snad ještě raději jsem, že se ujaly Auditoria a především že jsem se alespoň trochu seznámil s MS Frontpage. Doufám, že bude platit rčení "jak na Nový rok, tak po celý rok". Happy fragging ...

11-01-1999 | 23:30   [ Ze světa ]
Stručně

- Pokud jste si ještě nenahráli patch 1.50 pro CTF na Quaka II (3 nové arény), rychle tak učiňte. Na jaydee.cz je lokální mirror (viz zpráva ze soboty 9.1.).
- Objevilo se několik zajíamvých informací ohledně Sinu. Předně jistá dobrá duše pracuje na portu Erasera (!!), pak jsou tu dva nové skiny a především i slíbené AVI video z chystaného oficiálního mission packu. Vše najdete na Ritualistic.
- Druhé číslo GameStaru by mělo být k dostání v obchodech právě dnes. Z 3D akčních her v něm najdete jen rozoruplného Turoka II a skvělého Heretica II, věřím, že vás přesto potěší. Doporučuji především demo Alien vs. Predator za "mariňáka" na CD přílože.

STARŠÍ NEWS

Stránky jsou optimalizovány pro standard rozlišení 800x600, hi-color, IE4.x/5.x
Copyright (c) Jan Modrák, Quake-CZ 1996-1999
Design by Teether & Pittbull