Postřehy a aktuality
- 29.08.16 / 13:10 -
Pěkný článek Vice o herních vývojářích žijících jako nomádi. Tak jsme se zasnili a teď zpátky do zatuchlého kanclu.
- 27.08.16 / 17:07 -
Chcete zkusit psát scénáře na hry? Čtěte skvělý blog Davida Gaidera, scénáristy a designéra z BioWare.
- 27.08.16 / 16:20 -
Dokument Vice o fenoménu Dance Dance Revolution v japonských hernách (8min video).
- 19.08.16 / 14:53 -
Trochu detailněji o tom, jak funguje schvalovací proces při vydávání her na konzolích. A taky o "day one" patchích.
- 19.08.16 / 14:52 -
Jak vypadají pracovní stoly dvacítky nezávislých vývojářů z různých koutů světa.
- 19.08.16 / 14:50 -
Nové video Game Maker's Toolkit o konceptu žánru "immersive sim" a jejich aktuální popularitě. Tradičně skvělé.
- 19.08.16 / 14:47 -
Vybraná hodnocení z Edge 297: Deus Ex MD 9, Abzû 8, I am Setsuna 7, Quadrilateral Cowboy 8, Headlander 7, Bound 8, Song of the Deep 4, Overcooked 6.
- 25.07.16 / 12:37 -
Max Payne v těchto dnech slaví 15 let. Podívejte se na vzpomínkové video Polygonu: 15 years of pain.
Právě hraju
Beyond: Two Souls (PS3)
Viděl jsem
Creed - 80%
Bridge of Spies (70%)
Star Wars: Síla se probouzí (80%)
Inherent Vice (80%, děj je slátanina, ale všechno ostatní geniální)
Slyšel jsem
Rodriguez - Searching for Sugar Man OST
Hurts - Exile
Kavinsky - OutRun
Nick Cave and the Bad Seeds - Push the Sky Away
Četl jsem
Vince Flynn - Výkonná moc (tak přečtena celá série - skvělá "bauerovská" postava Mitche Rappa, dějově občas skvělé, občas průměrné)
Vince Flynn - Ve jménu cti
Vince Flynn - Varovný signál
Vince Flynn - Radikální opatření
Koupil jsem na iOS
Fish out of Water (50%, novinka od Halfbricku nezaujala)
Huebrix (60%)
Temple Run 2 (50%)
Twist Pilot (60%, Kuru Kuru šlo vykrást i lépe)
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.