Postřehy a aktuality
- 03.11.13 / 22:54 -
Jak efektivně vyprávět příběh ve hře? Je to věda, ale tenhle článek se tomu snaží přijít na kobylku. Skvělé čtení!
- 02.11.13 / 20:53 -
Proč jsou herní vydavatelé tak tajemní, pokud jde o rozpočty na vývoj her? Starší článek 1Up.
- 29.10.13 / 18:00 -
Peter Molyneux se pochlubil jedním prototypem, který nedokončili v Lionheadu. A lidi, Survivor zní fakt skvěle.
- 28.10.13 / 22:37 -
Fascinující zpověď designéra Civilizace V o jeho projektu hardcore strategie pro PC a tablety. Skvěle o mobilním UX.
- 28.10.13 / 22:27 -
Web IndieStatik vybral z 656 přihlášek na IGF 50 nejslibnějších indie her, o kterých jste ještě neslyšeli.
- 28.10.13 / 20:36 -
Zamyšlení Edge nad survival horory a jejich nynější krizí. Zájemci o žánr sledujte i blog autora.
- 28.10.13 / 11:11 -
Vybraná hodnocení z nového Edge: Beyond, 5 Card Hunter 8, Pokemon X/Y 8, Rain 5, Sonic Lost World 4, Wii Party U 5, Sokobond 9 a Ookibloks 8.
- 22.10.13 / 22:07 -
Jak vypadá 30letý design document King's Quest? V reportáži Wired najdete také další artefakty Sierry.
Právě hraju
Viděl jsem
Slyšel jsem
Četl jsem
Koupil jsem na iOS
Anketa
Dokáže Notch a jeho Mojang svými dalšími hrami napodobit úspěch Minecraftu? |
Komentářů: 372 |
Starší ankety
Login
Vyhledávání
Rubriky
Články
RSS
Nejčtenější
Co je Play Forever?
Autorem je Jan Modrák. Hry hraji zhruba 20 let a přes 10 let se jimi zabývám „profesionálně“ jako redaktor/šéfredaktor/autor v řade různých publikací. V současné době jsem šéfredaktorem časopisu SCORE, moje články si mužete přečíst v řadě dalších médií, zajímám se také o vývoj her a překvapivě dokonce i o věci, které s hrami nemají nic společného.